Exoit Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Chris Martin Sig. Rate or Hate? Graag erbij vermelden: Rank. + en - punten. En opbouwende kritiek. Reageren
Eli R Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 (bewerkt) Hate. -Exoit tekst, een verschrikkelijk uitgerekt lettertype. Dat kan misschien standaard bij het lettertype zitten maar het is niet mooi. -Chris Martin tekst, wat oogt op een outer glow en een inner shadow/bevel emboss werkt hier niet zo goed. -De border lijkt door verschil in achtergrond sterkte op verscheidene plekken dunner of juist dikker dan dat het daadwerkelijk is. Dit lijkt erg slordig -Een hele zwakker render, of in ieder geval jij laat hem er zwak uit zien. Chris Martin is een zanger welke op deze foto ook zingt, maar door jouw bewerkingen wordt de render 'dood' als het ware, het zingen spat er niet meer van af. +De render zit wel leuk ingepakt, maar nogmaals, voor deze render werkt dat niet perfect. +De kleuren zijn redelijk tof, maar daar houdt het naar mijn mening ook wel mee op. Een 4/10 Bewerkt: 21 december 2008 door Eli R Reageren
.Syfes Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 persoonlijke post : BURN ! Ontopic : HATE IT Ik kan er niet aan uitkomen of dat het een smudge effect is of een cloud brush maar die kleuren zijn in ieder geval ongelooflijk slecht, de tekst is nog slechter en de border mag van mij wat dikker Doe wat meer moeite als je sigs maakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.