Jump to content

Geen geluid bij het motor en auto rijden!

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo, als ik gta sa speel (online en gewoon) dan hoor ik het geluid van de motor niet, als ik auto rij of motor rij. Ik Hoor alleen het geslip in de bochten en de radio. Ik hoor de motor van andere voertuigen wel. Ik denk zelf dat er een geluidsbestandje ooit is verwijderd. Kan iemand mij vertellen welk bestandje dat is, en op het internet zetten? Zodat ik het kan downloaden en in de juiste map kan zetten??? Ik weet zelf ook niet welke map.

Maar kan iemand me alstjeblieft helpen om dat geluid terug te krijgen als ik rijd?

Alvast bedankt voor degene die me gaan helpen ^_^

Geplaatst:

HEEL ERG BEDANKT!!! :tu::D

thx nu kan ik eindelijk weer rijden met het bijbehorende geluid!!! dat is veel leuker. als je motor rijd en je hoort dat vroem niet, dan is het een stuk minder leuk. bedank bedankt bedank!!!

• 2 weken later...
Geplaatst:
HEEL ERG BEDANKT!!! :tu::D

thx nu kan ik eindelijk weer rijden met het bijbehorende geluid!!! dat is veel leuker. als je motor rijd en je hoort dat vroem niet, dan is het een stuk minder leuk. bedank bedankt bedank!!!

nu je het zegt ik heb ook geluidsproblemen als ik schiet men éen of ander geweer maakt het een gek zacht geluid en bij somige geen geluid

radarsync heb ik ook en mn geluidskaart is goed

kan iemand me helpen met dit ?

Geplaatst:
nu je het zegt ik heb ook geluidsproblemen als ik schiet men éen of ander geweer maakt het een gek zacht geluid en bij somige geen geluid

radarsync heb ik ook en mn geluidskaart is goed

kan iemand me helpen met dit ?

Probeer dit eens uit.

Het helpt, echt waar. ;)

Succes. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...