Mevin Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 Bij de missie A Dish Served Cold ben ik bij de brug geweest waar ik de luiken openmaakte maar toen ik benede was toen waren ze dicht en ik ben weer naar boven gegaan om te proberen of ik ze niet nog een keer open kon doen. Maar nu zijn die luiken dicht en kan ik het niet meer open doen. Iemand advies hiervoor? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 Weet je zeker dat de kleine cutscene is geweest dat het luik open ging of misschien kijk je naar de verkeerde luiken, dat je bv. te ver bent door gelopen want er zijn meer luiken!? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 Weet je zeker dat de kleine cutscene is geweest dat het luik open ging of misschien kijk je naar de verkeerde luiken, dat je bv. te ver bent door gelopen want er zijn meer luiken!? De cutscene heb ik gehad en ik ben ook langs alle luiken geweest maar er is niks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 Je bent toch per ongeluk niet dood geweest heh? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 Nee hier is een screenshot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 Welke console heb je en weet je het zeker dat je alle luiken bent afgelopen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 (bewerkt) PC, en ik weet het heel zeker. En je kan het rode rondje van Dimitri zien dat voor Niko staat Bewerkt: 21 december 2008 door Mevin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 (bewerkt) Heb je ook op de hele boot gekeken want ik kan me niks anders verzinnen dat je op het verkeerde deel van het schip bent en dus ook bij de verkeerde groep luiken bent of het is een foutje of je moet de missie nog een keer over doen!? en volgens mij waren de open staande luiken ergens achter op de boot en niet bij het rode blipje? Bewerkt: 21 december 2008 door cj101 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 Ik weet zeker dat ik overal heb gekeken maar ik denk dat ik een andere keer verder ga en nu gwn multiplayer ga spelen In ieder geval bedankt voor de hulp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 Kijk op WikiGTA. Klik >>>HIER<<< maar eens op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 Best wel vervelend, misschien de volgende keer wel en als het dan niet zo is stuur dan maar een pb! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 (bewerkt) Gedaan maar hier is nog een screenshot en aan cj101 doe ik wel als het niet lukt Bewerkt: 21 december 2008 door Mevin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 Daar trapte ik de eerste keer ook in. Er moet nog een platform zijn met luiken, verder naar het noorden. Dat rode pijltje geeft aan waar Dimitri is, niet waar je naar binnen moet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 Je moet inderdaad nog veel meer naar het noorden zoals Arjen ook al zegt. Het is helemaal bij het noordelijke deel van het schip. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nikocipriani Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 hallo, ik zit aan de missie out of commision maar dat lukt me niet want je moet als niko zich vasthoud aan die helikopter op de a toets duwen maar niko doet niets kan iemand me helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.