Ice Banana Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 (bewerkt) Had even zin in iets anders. Kerst komt eraan, sneeuw dus ook. Waarom geen sneeuw pop maken? From skratch, Dit wil zeggen dat alles home made is. De sneeuw pop is dus geen brush, shape of iets anders. Alles is zelf gemaakt Animatie: Zonder Animatie: Rates? Bewerkt: 21 december 2008 door Ice Banana Reageren
Exoit Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Super Grappig! Maar toch mooi. Niet echt om te gebruiken als sig maar zeker leuk gemaakt! 9.98/10 Het is nog iets beetje leeg! Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 (bewerkt) Mooi gemaakt. Maar zoals Exoit al zei, het is een beetje te leeg. 8/10 Bewerkt: 21 december 2008 door Revolution-Designes Reageren
TomHagen Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 En als hij de achtergrond kleiner had gemaakt was het niet leeg? Ik vind het geweldig gedaan, vooral omdat de sneeuwpop niet volledig glad is, en omdat er schaduw in zit. De sjaal is prachtig vormgegeven, de muts idem. Ogen vind ik iets te simpel, ik herken er geen knopen in ofzo. De wortel is in vergelijking met de rest ook niet zo gedetailleerd. Dat de bollen perfect rond zijn maakt het wel grappig, maar de muts loopt daarin mee, dat is wel jammer. Ik zou de tekst bovenin zetten, en dan een lichte kleur geven. Erg leuk gedaan, nu hopen dat we inderdaad een witte kerst krijgen. Heb je dit volledig met Photoshop gedaan? Of Illustrator gebruikt? Of nog iets anders? Reageren
Ice Banana Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2008 (bewerkt) Heb je dit volledig met Photoshop gedaan? Of Illustrator gebruikt? Of nog iets anders? Alles is volledig met Photoshop gemaakt. . Alleen komt alles wat 'low res' uit. Omdat de .gif dit zo achtergelaten heeft. Dit zou 'm dan zijn zonder animatie: Bewerkt: 21 december 2008 door Ice Banana Reageren
.Syfes Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 (bewerkt) Exiot: Hier gaat het niet om de achtergrond, hier gaat het om de kerstpop Daar heeft hij zich meer op geconcentreerd dat noemen we de FOCAL =D Bij deze LP's maakt het niet uit wat de achtergrond er uitziet maar hoe de focal er uit ziet IB: je moet je kerstpop wat sharpen en ook de Ib tekst vind ik lame En de Prettige kerstmis mag ook wat gesharpend worden. THANK YOU Bewerkt: 21 december 2008 door .Syfes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.