Jump to content

Tevredenheid GTA4 pc.


Houthakker21

Recommended Posts

Hallo,

Wat ik mezelf al een paar dagen afvraag is het volgende.

Zijn jullie tevreden met GTA4 hoe deze gebracht is en over het spel in het algemeen?

De graphics vind ik nog steeds onzettend slecht...... en Rockstar lijkt het niet afgemaakt te hebben.

Zijn er binnenkost nog patches te verwachten? Of is hier al iets over bekend?

Ik hoop van jullie te horen,

houthakker21

Link to comment
Delen op andere websites

De graphics vind ik wel goed.

Het enige minpuntjes zijn dat er niet zoveel te doen is buiten de missies & voor de pc zijn hoge systeem eisen nodig niet dat dat voor mij een probleem gaat zijn maar voor velen wel.

Er zijn maar weinig zijmissies en veel pay'nspray's, kledingwinkels zijn er ook niet.

Ook vind ik dat de gsm in dit spel veel maar dan ook veel te veel aan bod komt, om de haverklap word je gebeld door iemand.

Bewerkt: door SNIPER44
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de game zelf ok, maar technisch te veel mankementen

Ik heb zelf een Sapphire ATI Radeon HD 4870 X2, dit is vrijwel de beste videokaart beschrikbaar, met 2 cores en GTA IV gebruik van beide cores maar 30%, en toch draait het niet lekker (Ook nog een Quad Core processor).

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV is qua gameplay en dergelijke awesome. Ook de video-editor is een mooie optie, gezien kunstwerken op YouTube. Net echte films. http://uk.youtube.com/watch?v=48m43m8YZE0&fmt=22

Als we over de engine gaan praten is GTA IV een regelrechte ramp. Grafisch gezien is GTA IV een topwerk, mooie textures en dergelijke, en als je computer het aan kan is het echt een goed spel op bijna alle fronten. Het enige probleem is dat er iets mist, namelijk de anti-aliasing. Maar jammer genoeg vergeet Rockstar deze keer te denken aan mensen die een mindere computer hebben. Maar om eerlijk te zijn: er valt weinig over te klagen op de belachelijk hoge systeemeisen na dan. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Wat ik mezelf al een paar dagen afvraag is het volgende.

Zijn jullie tevreden met GTA4 hoe deze gebracht is en over het spel in het algemeen?

De graphics vind ik nog steeds onzettend slecht...... en Rockstar lijkt het niet afgemaakt te hebben.

Zijn er binnenkost nog patches te verwachten? Of is hier al iets over bekend?

Ik hoop van jullie te horen,

houthakker21

graphics slecht? verander de instellingen is zodat textures op high staan en je zult versteld staan. oftewel heb je een bug ofzo. de graphics van pc zijn zo goed omdat er nu high textures en meer view distance mogelijk is. over de gameplay heb ik niets dan lof.zeer lange singleplayer en waar je het vroeger beu werd op gta doordat je alles al had gedaan kun je nu urenlang multiplayer spelen. 1ste patch is al uit, spel krijgt van mij een dikke 10 op 10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...