JelleVD Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Hoi GTAGamers, Ik heb de Rhino een groene kleur gegeven omdat ik me zo ergerde aan de zandkleur. Wat vinden jullie ervan? Moet hij als download komen? JelleVD Reageren
game~skater Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 het is precies de goeie kleur groen misschien kan je hem camo maken, zoals in het leger. ben je van plan alle leger voertuigen groen te maken? Reageren
Pacified Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Wrm zou je je ergeren aan die kleur? Nja boeie, ziet wel leuk uit, zet m maar als download, veel mensen willen m hebbe denk ik (ik niet btw) tog denk ik dat de kleur ets donkerder moet... Reageren
JelleVD Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2008 het is precies de goeie kleur groen misschien kan je hem camo maken, zoals in het leger. ben je van plan alle leger voertuigen groen te maken? Ja, ik denk dat ik alle legervoertuigen ga aanpassen. Maar het is nu vakantie, dus ik doe rustig aan . JelleVD Reageren
GTA Haas Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Geef alle legervoertuigen deze kleur, dan is het meer realistischer: Reageren
JelleVD Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) Geef alle legervoertuigen deze kleur, dan is het meer realistischer: Ik denk dat ik het toch bij groen hou (wat de tankt betreft), aangezien de camouflage die jij bedoelt bijna alleen bij kleding gebruikt wordt. Hier wat voorbeelden: Groene Tank: Soldaten met groene camouflagekleding: Maar je hebt wel gelijk dat er camouflage op een aantal voertuigen gebruikt wordt zoals bij een Humvee of bij Trucks Kortom, ik hou de tank groen en de andere voertuigen krijgen waarschijnlijk camouflage. JelleVD Bewerkt: 22 december 2008 door jellevd Reageren
Remcconen Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Het zou gaaf zijn als je alle legervoertuigen groend maakt, de soldaten een mooi camouflage pak geeft. Dan is het weer 1 team. Reageren
jancoCJ Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) Die tank van de real [egte] foto Kan je ook zo in image brengen dan is het uiterlijk en de kluer alle bei mooier toch? JC Bewerkt: 22 december 2008 door jancoCJ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.