Jump to content

puinhoop


Staak-Wedstrijd

Recommended Posts

Nou, ik zit met een hele grote probleem, ik heb gta IV voor me pc, en probeer hem te spelen.

Alleen moet je je eerst melden bij windows live enzo, oke dat heb ik gedaan.

Toen wou ik het spelen.

En toen............. Zat ik dus op het schip, alles was niet herkenbaar het was een troepje, je kon niet eens weten wat alles was, het beeld was geen spel, dit waren allemaal vliegende blokjes enzo.

toen ging ik naar de grapisch in de menu.

en zag dat al die balkjes op 1 stonden

en dat die 2 quality dingen op LOW stonden.

210 van 239 mb was gebruikt

toen had ik 1 van die onderste balkjes op 9 gezet, en toen was het 236/239 maar toen kon ik nogsteeds helemaal niks zien van het spel ( oke ik zag welk blokjes ofzo bijvoorbeeld een rode licht was een rood blokje )

kom op kan iemand me helpe

Link to comment
Delen op andere websites

Naam: NVIDIA GeForce 6200

Fabrikant: NVIDIA

Chiptype: GeForce 6200

DAC-Type: Integrated RAMDEC

Totaal geheugen: 256.0 MB

Huidige: 1024 x 768 (32 bit) (60Hz)

Beeldscherm: Plug en Play monitor

Ik hoop je genoeg info gegeven hebben, Plz help me!

Link to comment
Delen op andere websites

Deze videokaart is niet goed genoeg voor het spelen van GTA IV, je moet minstens een 7900 hebben.

Dat word dus een nieuwe videokaart kopen als je het spel wilt spelen.

+ aangezien dat er een 6200 in zit geloof ik ook niet dat je processor supersnel is.

Wat is je processor? Dat kun je ook vinden door "dxdiag" te doen. het staat dan bij de eerste pagina.

Ik heb als bijlage een voorbeeld geupload zodat je kan zien waarvoor je moet zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Je videokaart is echt veel te slecht voor GTA IV, sorry.

De 6200 is de aller traagste videokaart uit de Geforce 6xxx series, terwijl de 7900 de allersnelste is uit de 7xxx series. De generatie is dus te oud, en de kaart is veel te traag. Mocht je het beeld ooit normaal krijgen, dan zul je waarschijnlijk amper 1FPS(Frame Per Seconde) halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je videokaart is echt veel te slecht voor GTA IV, sorry.

De 6200 is de aller traagste videokaart uit de Geforce 6xxx series, terwijl de 7900 de allersnelste is uit de 7xxx series. De generatie is dus te oud, en de kaart is veel te traag. Mocht je het beeld ooit normaal krijgen, dan zul je waarschijnlijk amper 1FPS(Frame Per Seconde) halen.

Jup, ik zou een 7900 moeten aanschaffen he.

Ga ik denk ik ook doen.

Maar er zijn zat genoeg trager dan 6200, en er zijn genoeg spellen die ik wel kan spelen hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je toevallig of je een AGP of PCI-e slot op je moederbord hebt? want straks koop je een grafische kaart die niet op je moederbord past.

Als je het niet weet deel dan even het typenummer met ons. Die kan je makkelijk vinden door de kast open te maken en op het stikkertje te kijken die op het moederbord zit geplakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Je videokaart is echt veel te slecht voor GTA IV, sorry.

De 6200 is de aller traagste videokaart uit de Geforce 6xxx series, terwijl de 7900 de allersnelste is uit de 7xxx series. De generatie is dus te oud, en de kaart is veel te traag. Mocht je het beeld ooit normaal krijgen, dan zul je waarschijnlijk amper 1FPS(Frame Per Seconde) halen.

Jup, ik zou een 7900 moeten aanschaffen he.

Ga ik denk ik ook doen.

Maar er zijn zat genoeg trager dan 6200, en er zijn genoeg spellen die ik wel kan spelen hoor.

Ik raad je aan om dit niet te doen. MEt een Geforce 7900 kun je GTA IV op minimale, maar dan ook echt minimale instellingen spelen. En ik vind dat niet speelbaar.

Normaal vind ik grafische instellingen niet belangrijk, ik speel GTA San Andreas op 640x480 met alle instellingen op laag op mijn laptop. En het maakt me niet zo veel uit dat er minder details zijn.

Maar in GTA IV is het heel anders, want de physics(hoe realistisch bijvoorbeeld botsingen zijn) worden ook een stuk minder.

Een duurdere videokaart in deze computer lijkt me ook een beetje zinloos, omdat je dan weer te maken kunt krijgen met een gebrek aan processorkracht.

Wat ik zou doen: spaar lekker door, en koop een nieuwe PC/complete upgrade, geef geen geld uit aan 'oude' dingen ;)

Bewerkt: door timmyhawky
Link to comment
Delen op andere websites

Daar ben ik het helemaal mee eens, want je zegt ook dat je 2 cpu's hebt, maar je hebt maar een single pentium processor. Al met al kan die bak het niet van je aan.

Het slimste is gewoon een compleet nieuwe pc aan te schaffen :)

Weet je niet wat je dan moet kopen, vraag het gerust

Bewerkt: door blackhawkdesign
Link to comment
Delen op andere websites

Daar ben ik het helemaal mee eens, want je zegt ook dat je 2 cpu's hebt, maar je hebt maar een single pentium processor. Al met al kan die bak het niet van je aan.

Het slimste is gewoon een compleet nieuwe pc aan te schaffen :)

Weet je niet wat je dan moet kopen, vraag het gerust

lol, gast mijn computer is niet oud hoor, hij is nog maar maximaal 2/2.5 jaartjes oud ofzo, en ik ga niet nu een nieuwe pc aanschaffen , hoe moet ik in godsnaam aan dat geld komen. en trouwens ik heb wel 2 CPU's, het staat er toch echt op + Ik heb nog een pc met een 8600 NVIDIA kaart.

Mijn pc is recent nog geUpgraded voor de gene die het zegt dat ik het moet doen. Trouwens ik had niet zon NVIDIA kaart altijd hoor, ik had eerst een andere.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...