Jump to content

puinhoop


Staak-Wedstrijd

Recommended Posts

Niet slim proberen te lijken. Je CPU is allees Hyper-Threaded suffie. Je 6200 is veels te zwak. Serieus. En 4 jaar geleden waren er al Pentium 4'tjes op 3GHz, hyperthreaded. Hier heb ik er een. Een 8600 is ook een slechte keuze. Je kunt beter een 9600GT nemen, sneller en maar een tientje duurder. En ik zou ook meteen je RAM aanpakken. Ik denk dat je 1GB RAM hebt, en dat is te weinig voor GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar ben ik het helemaal mee eens, want je zegt ook dat je 2 cpu's hebt, maar je hebt maar een single pentium processor. Al met al kan die bak het niet van je aan.

Het slimste is gewoon een compleet nieuwe pc aan te schaffen :)

Weet je niet wat je dan moet kopen, vraag het gerust

lol, gast mijn computer is niet oud hoor, hij is nog maar maximaal 2/2.5 jaartjes oud ofzo, en ik ga niet nu een nieuwe pc aanschaffen , hoe moet ik in godsnaam aan dat geld komen. en trouwens ik heb wel 2 CPU's, het staat er toch echt op + Ik heb nog een pc met een 8600 NVIDIA kaart.

Mijn pc is recent nog geUpgraded voor de gene die het zegt dat ik het moet doen. Trouwens ik had niet zon NVIDIA kaart altijd hoor, ik had eerst een andere.

Hardware veroudert foeisnel hoor! :roll:

Link to comment
Delen op andere websites

Daar ben ik het helemaal mee eens, want je zegt ook dat je 2 cpu's hebt, maar je hebt maar een single pentium processor. Al met al kan die bak het niet van je aan.

Het slimste is gewoon een compleet nieuwe pc aan te schaffen :)

Weet je niet wat je dan moet kopen, vraag het gerust

lol, gast mijn computer is niet oud hoor, hij is nog maar maximaal 2/2.5 jaartjes oud ofzo, en ik ga niet nu een nieuwe pc aanschaffen , hoe moet ik in godsnaam aan dat geld komen. en trouwens ik heb wel 2 CPU's, het staat er toch echt op + Ik heb nog een pc met een 8600 NVIDIA kaart.

Mijn pc is recent nog geUpgraded voor de gene die het zegt dat ik het moet doen. Trouwens ik had niet zon NVIDIA kaart altijd hoor, ik had eerst een andere.

over dat 2cpu's gedoe ... volgens mij kan dat niet want pentium 4 is een singel core :s

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt een monster-PC nodig om GTA IV fatsoenlijk te kunnen draaien.

Rockstar is heel slordig geweest in het uitwerken van de engine enzo, net als Ubisoft eerder Crysis had gedaan. Toen konden ook alleen maar de allernieuwste dure PC's Crysis een beetje redelijk draaien.

Maar inmiddels kun je al voor niet zo veel geld een PC krijgen die geschikt is voor Crysis.

Als je dus tot het 'normale' volk behoort wat niet veel geld aan game-hardware uitgeeft wacht je nog een jaartje met GTA IV ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...