Hako Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 weet iemand waar ik de Willard kan vinden in GTA IV ? Waar komt deze auto regelmatig voor of waar kan ik hem vinden? ik heb hem nog nooit zien rijden maar volgens wiki moet ie wel bestaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 Ik zag hem voor het eerst in de buurt van de Sprunk fabriek. Daar stond ie ergens voor een huis op een oprit. Daarna heb ik hem wel eens zien rijden maar verder ook helemaal niet meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hako Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 echt vreemd volgens mij is deze auto zeer zéér zeldzaam... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the man of gta Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 ja klopt, je komt hem niet vaak tegen. daarom heb ik hem ook bij mij op de oprit staan zeg maar.. zodat ik er steeds in kan rijden als ik er zin in heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hako Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 Oké , maar weet iemand ook nog waar ik hem eventueel zou kunnen vinden ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 Deze auto heeft geen vaste vindplaats. Je zult dus erg goed moeten zoeken. Hier staat een foto van de wagen wat het iets makkelijker maakt. Veel succes met het opsporen van deze wagen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hako Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 Komt deze auto in een bepaald gebied/gedeelte voor in GTA IV ? wat het zoeken makkelijker maakt. *die foto had ik al gezien- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 Misschien kun je een kijkje nemen in Alderney? Kijk dan goed op opritten en let op de rijdende auto's. Als je er een ziet rijden zijn er zeker wel een paar in de buurt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2008 Hij komt voor in het begin van het verhaal als je Roman naar een gokplek moet brengen. Dan komen er Loansharks aan in een Willard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hako Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 ik kom deze auto gewoon never nooit tegen ik kan hem echt nergens vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 ik kom deze auto gewoon never nooit tegenik kan hem echt nergens vinden Nee klopt hij is wel zeldzaam, maar als je gewoon even een nieuwe story aanmaakt en de tweede missie It's Your Call gaat doen, kom je hem vanzelf tegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 Wanneer ik een auto zoek, komt hij als bij toverslag ineens tevoorschijn. Bedenk ook dat in bijvoorbeeld rijke buurten ook de duurdere auto's rondrijden. Dus kijk naar wat voor wagen de Willard is en kijk eens in overeenkomstige buurten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hako Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 heb ik al gedaan ben paar dagen (ingame) in Alderney dukes enz... geweest en nog steeds niet tegen gekomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aeroxthm Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 de lelijkste auto in het hele spel en die wil jij vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 Misschien vind jij hem lelijk Neemt niet weg dat ie lelijk is maar, Vind een Gouden Infernus toch wat mooier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.