MissBellic Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 Hmm... Bij de missie Bleed out, waar Dardan Petrela (die gozer uit mijn siggie) vermoord word, die rijdt in een Willard. [/font]. Hij vlucht in een gebouw, en zijn auto staat er geparkeerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 Hmm...Bij de missie Bleed out, waar Dardan Petrela (die gozer uit mijn siggie) vermoord word, die rijdt in een Willard. [/font]. Hij vlucht in een gebouw, en zijn auto staat er geparkeerd. Ja klopt. Dat zei ik al... Hij is een van de loansharks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the man of gta Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 ik vind dit persoonlijk wel een heel vette SUV. die mag je mij wel als kerstcadeau'tje geven.. hahaha http://nl.wikigta.org/wiki/Image:Cavalcade_(GTA_IV).jpg geweldig ding nietwaar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hako Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 Ik vindt hem iidd ook de lelijkste auto van t spel daarom wil k hem ook hebben en niemand heeft andere tips dan het hele spel overnieuw spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 Ik vindt hem iidd ook de lelijkste auto van t spel daarom wil k hem ook hebben en niemand heeft andere tips dan het hele spel overnieuw spelen Lelijkste ik vind hem wel mooi. ik houd wel van zo'n amerikaanse bak dus daarom zoek ik hem ook. Je moet hem gewoon jatten bij die missie van die loansharks. als je daar aan komt eerst die auto naar je savehouse brengen. Je moet hem meeste op het derde eiland kijken daar vind je hem wel vaak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hako Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 (bewerkt) Waar precies op het derde eiland?? ik heb al vaak gezocht maar zonder succes Bewerkt: 25 december 2008 door Hako Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Waar precies op het derde eiland??ik heb al vaak gezocht maar zonder succes ALderney maar ook wel eens op het industrie terrein. Of kijk eens bij het vliegveld daar vind je ook altijd verschillende auto's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hako Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Francis International Airport op de snelweg daar heb ik hem gevonden (eindelijk). Thanx voor de hulp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.