niek88 Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 hallo mensen... even over het hacken:P ik had net iemand in de multiplayer (PC) die schoot ff lekker rockets met zn pistooltje... dus ja ik ff vragen of hij neit geband werd enzo maarja dat was dus niet zo. hij speelde nu ong een weekje met zijn ''hackje'' en ha dnog nergens of nix geen problemen gehad met bans oid. kweeniet of jullie hier ervaring me hebben, dus was mijn vraag of dit dan ook zou lukken met die magicIV tool(ofziets) alvast bedankt grtz niek Reageren
cj101 Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Dat is een nieuwe mod voor gta4! Ik vind het zelf een beetje overdreven om het dan ook in multiplayer te doen maar ja! Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Ik betreur het een beetje dat jij hier ook wilt mee beginnen, die hackers verzieken alleen maar de MP Zo krijgt een gewone gamer geen kans meer. Reageren
niek88 Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2008 (bewerkt) ne sniper integendeel :O hackers zijn losers ik wou graag inde singelplayer de autos enzo snellet laten rijden weetjewel daarom maarja zal het met die magicIV dinges ook goed doen? snelheid en handling van autos enzo Bewerkt: 21 december 2008 door niek88 Reageren
Dvt Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Bedoel je dit? Ja dat bedoeld hij. Maar dat het in de MP kan is wel genaaid idd... Reageren
JeGe Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Dat ze daarvoor ook maar een patch maken.. dat je MP niet opstart als je de originele files niet erin hebt staan. Reageren
FerryN Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Dat ze daarvoor ook maar een patch maken.. dat je MP niet opstart als je de originele files niet erin hebt staan. Lol, er is al een beveiliging tegen modden, maar met de MagicIV omzeil je dat. Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 ik had gisteren ook een mod gezien in MP daar schoot een gast (in co-op mode gelukkig) met een AK brand kogels. want hij schoot op een paar gasten en die vlogen in brand. niks aan want dan is het spel niet meer leuk maar ja. hopelijk vindt rockstar hier snel een goede beveiliging ertegen. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 ne sniper integendeel :O hackers zijn losersik wou graag inde singelplayer de autos enzo snellet laten rijden weetjewel daarom maarja zal het met die magicIV dinges ook goed doen? snelheid en handling van autos enzo o sorry, had het verkeerd begrepen Reageren
niek88 Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2008 ghehe geeft neit hoor maarja hoop ik idd ook dat ze hier snel wat voor vinden.... thnx voor alle info Reageren
HA5H Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Lawl, best wel slecht gedaan door R* Misschien ideetje om bij de MP de files te laten lezen vanaf een Master Server? Dan kun je dit evt. voorkomen Reageren
JeGe Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Dat ze daarvoor ook maar een patch maken.. dat je MP niet opstart als je de originele files niet erin hebt staan. Lol, er is al een beveiliging tegen modden, maar met de MagicIV omzeil je dat. Dan maken ze maar iets wat dat ook tegenhoud Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.