Jump to content

AV splittertje...

gta master 1

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Sinds vandaag werk ik met Dieko samen om op zijn channel op justin.tv uit te zenden met onze ps3's! (heb vandaag al een paar uurtjes Far Cry 2 uitgezonden :puh: )

Maar ik heb een probleempje... ik wil de ps3 kunnen aansluiten op mijn tv en pc tegelijg, zodat ik geen lag, klein beeld, lelijk beeld enz. heb.

Een paar maand geleden las ik in DEZE TUT van IV_Trailer dat je DEZE splitter nodig heb (3X), €0,75 kost het per stuk....dat maakt me niks uit...Maar ik lees net dat de verzendkosten minimaal 7 euro is.

Dat is me natuurlijk veel te veel voor zo'n splittertje...

Ik heb al veel gezocht maar ik kan het splittertje nergens anders vinden.

Wie kan hem wel ergens anders vinden met normale verzendkosten?

Thank you very much and have a happy new year,

GTA Master 1,

Geplaatst:
Hallo,

Sinds vandaag werk ik met Dieko samen om op zijn channel op justin.tv uit te zenden met onze ps3's! (heb vandaag al een paar uurtjes Far Cry 2 uitgezonden :puh: )

Maar ik heb een probleempje... ik wil de ps3 kunnen aansluiten op mijn tv en pc tegelijg, zodat ik geen lag, klein beeld, lelijk beeld enz. heb.

Een paar maand geleden las ik in DEZE TUT van IV_Trailer dat je DEZE splitter nodig heb (3X), €0,75 kost het per stuk....dat maakt me niks uit...Maar ik lees net dat de verzendkosten minimaal 7 euro is.

GTA Master 1,

Heel toevallig heb ik daar volgens mij ooit een zoveel pins naar usb besteld, die 1 euro kosten, toen heb ik ze een mail gestuurd, met dat de verzendkosten veel te hoog is voor €1, dat is dus €8 nog wat kwijt was voor iets wat 1 euro kosten, toen hebben ze het voor paar euro verzonden, kan je proberen.

Geplaatst:
Hallo,

GTA Master 1,

Heel toevallig heb ik daar volgens mij ooit een zoveel pins naar usb besteld, die 1 euro kosten, toen heb ik ze een mail gestuurd, met dat de verzendkosten veel te hoog is voor €1, dat is dus €8 nog wat kwijt was voor iets wat 1 euro kosten, toen hebben ze het voor paar euro verzonden, kan je proberen.

Bedankt voor de tip, Ik zal het proberen.

Geplaatst:

Je heb geen 3 splitters nodig, maar 2.

1 voor beeld (geel) en geluid (wit)

Rood is in principe niet nodig.

Ik heb ze voor amper een euro gehaald bij de media markt.

Geplaatst: (bewerkt)
Waarvoor dient de rode dan?

rood en wit dienen voor geluid (de ene links de ander rechts)

Klopt, maar voor bijv. uitzenden of filmpjes, is de rode niet noodzakelijk, aangezien het grootste deel van het geluid via de witte gaat.

Trek tijdens het spelen de witte er maar is uit, en daarna de rode ( wel de witte weer terugsteken :puh:) en je hoort het wel :D

Mijn filmpjes en uitzendingen zijn ook enkel met de witte tulp, en over geluid niks te klagen dacht ik zo :puh:

Bewerkt: door sentasi

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...