GTA freakje Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Hallo iedereen, Ik wou laatst graag eens een vliegtuig met passagiers cabine. Ik kende een payware vliegtuig van captainsim en heb dat illegaal gedownload. Na dat downloaden deed mijn originele spel heel raar. Als ik opstartte kreeg ik de melding dat er een probleem was met het activeren van FS. Vervolgens was de multiplayer mode verdwenen. (voor mij niet erg want ik gebruikte hem toch niet) Toen ben ik gewoon free flight gaan doen en tijdens het vliegen kreeg ik de melding dat mijn probeer versie was verlopen. Het rare was, ik heb helemaal geen probeer versie. Ik heb het spel origineel. Toen heb ik repair gedaan en ik kreeg een 1722 error. (probleem met windows installer) Toen heb ik FSX er helemaal afgegooid en opnieuw geprobeerd te installeren. En nog steeds krijg ik aan het einde een 1722 error en een complete rollback van de installatie. Ik heb alle sporen van het payware vliegtuig van mijn PC verwijderd en nog steeds die error. Ik heb ook nog geprobeerd mijn register schoon te maken en een andere versie van windows installer te downloaden. (dan krijg ik de melding dat de webpagina niet kan worden weergegeven) Ik ben helemaal ten einde raad. Ik vind het niet nodig om FSX weg te gooien want ik heb er echt van genoten om het te spelen. En ik hoop ook niet dat mijn flight simulator helemaal naar de knoppen is. Hopelijk zijn er mensen onder jullie die hetzelfde probleem ook hebben (gehad) en een oplossing zoeken of weten, want ik heb jullie hulp heel hard nodig, ook al heb ik iets illegaals gedaan. Gta freakje Reageren
preshantram Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 beste lijkt mij opnieuw installeren? Reageren
GTA freakje Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2008 (bewerkt) beste lijkt mij opnieuw installeren? Als je mijn eerste bericht goed had gelezen, dan zag je dat het probleem juist bij het installeren lag. Ik kan je hulp helaas niet gebruiken. Toch wel bedankt voor het antwoord. Snelle reactie Ja ik snap dat je daarom blij bent. Maar dat hoef je van mij niet te vermelden hoor. Bewerkt: 21 december 2008 door GTA freakje Reageren
FireFighter Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Misschien moet je contact opnemen met Microsoft. De website voor de support-service is http://www.microsoft.nl/support, of, als je het telefonisch wilt regelen 020-5001005 (Nederlands) 020-5001053 (engels). Let op!: Het kan geld kosten om te bellen. Deze informatie kan je ook vinden bij het 3e witte boekje die bij het orginele spel is geleverd. Groeten, FF Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.