Jump to content

Multiplayer


remco.n

Recommended Posts

Hoe start ik nou een Multiplayer in GTA IV want ik vind dat echt beroerd slecht uitgelegd in de handleiding. Zeg maar gerust niet. Als ik het Rockstar Games Social Club menu'tje krijg en op play druk krijg ik alleen maar Application failed to launch.

Vanuit het spel zelf kan ik wel inloggen maar krijg ik telkens dat er een update available is die kan ik niet installeren want dan krijg ik dezelfde foutmelding dat tie GTA IV niet kan vinden. Als ik via de mobiele telefoon in het spel multiplayer kies start er weer dat ik niet aangemeld ben :N . Waarom zo moeilijk waarom niet gewoon in optie menu een kopje multiplayer..

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zo moeilijk waarom niet gewoon in optie menu een kopje multiplayer..

Helemaal met je eens. Het drama komt nog als je het wel werkend hebt ;)

Maar om je te helpen. Die fouten, dat weet ik niet precies wat je allemaal verkeerd doet, maar een herinstallatie kan je helpen. Je moet ingelogd zijn om mp te spelen, dus moet je die update hebben.. Dat MOET dus, zonder die update kom je zowiezo niet ver

Bij mij was het geval dat 1 pc een soort offline account had ofzo, geen idee, maar die was al aangemaakt onder de naam general. En daardoor was ik volgens live wel ingelogd, maar volgens gta niet ingelogd op live en kon ik geen mp spelen. Nieuw live account aanmaken en inloggen op live in het spel zelf was de oplossing.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zo moeilijk waarom niet gewoon in optie menu een kopje multiplayer..

Helemaal met je eens. Het drama komt nog als je het wel werkend hebt ;)

Maar om je te helpen. Die fouten, dat weet ik niet precies wat je allemaal verkeerd doet, maar een herinstallatie kan je helpen. Je moet ingelogd zijn om mp te spelen, dus moet je die update hebben.. Dat MOET dus, zonder die update kom je zowiezo niet ver

Bij mij was het geval dat 1 pc een soort offline account had ofzo, geen idee, maar die was al aangemaakt onder de naam general. En daardoor was ik volgens live wel ingelogd, maar volgens gta niet ingelogd op live en kon ik geen mp spelen. Nieuw live account aanmaken en inloggen op live in het spel zelf was de oplossing.

Succes!

Maar kun je die update ook buiten het spel om downloaden want door die update melding kan ik geen multiplayer op starten dan krijg ik de error foutmelding

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...