.Senne Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Heey allemaal, Ik had een klein probleem met m'n Avg Antivirus 8.0 free edition. Hij wil namelijk al dagen niet meer updaten, en dan moet ik elke keer manueel de updates downloaden van de site, en via Tools >> Update from directory doen. Dit vind ik natuurlijk niet zo handig, en dus ben ik even gaan surfen naar waar het probleem zou kunnen liggen. Ik vond dus dat het probleem enkel is opgelost als je AVG opnieuw installeert. Dit wou ik dan proberen, maar als ik het download, krijg ik een 'index.php' bestand van 51.2 mb groot.. Daarmee kan ik natuurlijk AVG niet opnieuw installeren. Ik vroeg me dus af of enkel ik dat bestand niet normaal kan downloaden, en er mensen zijn die wel het goede .exe bestand kunnen downloaden, of het eventueel zouden kunnen uploaden op rapidshare ofzo. Even voor de duidelijkheid: >>hier<< en >>hier<< kan je het normaal gezien downloaden. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om even uit te willen proberen? Alvast bedankt Reageren
DJRobin Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 (bewerkt) Ja bij mij is het ook een .PHP bestand! EDIT: De 2e link doet het wel gewoon. Bewerkt: 21 december 2008 door DJRobin Reageren
Flitskikker Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Probeer eens om het bestand gewoon te downloaden, en daarna te hernoemen naar "AVGSetup.exe" of iets dergelijks. Misschien dat dat helpt. Mvg, Flitskikker Reageren
Dvt Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Ik krijg ook een index.php bestand... Dit heb ik trouwens ook bij veel Wikipedia sites. Ik rename hem nu naar .exe... En het werkt idd! Het bestand krijgt een AVG icoontje en hij installeert gewoon. Reageren
.Senne Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Oh, ok wist niet dat het zo simpel was Dan download, rename en installeer ik het morgen. 't Is nu al wat laat, en ik zit ook op een andere pc. Alleszins erg bedankt allemaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.