dv5190ea Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Hallo, Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop, omdat mijn huidige geen GTA IV trekt. Als ik het op lage/middelste spec moet spelen vind ik niet erg. Deze wil ik kopen...: (is ie goed??) Harde schijf 320 GB Snelheid harde schijf 5400 rpm Formaat harde schijf S-ATA 2,5 inch Intern RAM-geheugen 4096 MB Optisch opslagtype DVD+/-RW DL LightScribe Processortype Intel Core 2 Duo Processornummer P7350 Processor-kloksnelheid 2000 MHz Type videokaart NVIDIA GeForce 9600M GT Videogeheugen 512 MB Totaal videogeheugen tot 1791 shared MB DirectX 10 Schermtype TFT-LCD Schermresolutie 1280 x 800 pixels Schermdiagonaal 15,4 inch Widescreen Ja HDMI-out Ja Fabrieksgarantie 1 jaar Garantietype Pick-up-and-return-garantie Graag hoor ik van jullie. Groeten, Martijn Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Ik zou een Quad Core nemen. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 (bewerkt) Op zich een goede computer, al maak ik me wat zorgen over de processorsnelheid. Als je slim bent ga je voor een desktop. Bewerkt: 21 december 2008 door RyanEnC Reageren
dv5190ea Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Op zich een goede computer, al maak ik me wat zorgen over de processorsnelheid.Als je slim bent ga je voor een desktop. hee, ik heb ook een gezien van 2,2 ghz maar die zit in de 5000 serie van intel volgensmij en deze zit in de 7000 serie van intel, dus miss is de kloksnelheid wel laag, maar de techniek is denk ik beter? wat denk jij: Reageren
Limbolander Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Ik zou een Quad Core nemen. Er zijn (nog) geen laptops met quadcore, en als je toch zo rondgooit met wat woorden, geef dan gewoon helemaal geen advies. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Op zich een goede computer, al maak ik me wat zorgen over de processorsnelheid.Als je slim bent ga je voor een desktop. hee, ik heb ook een gezien van 2,2 ghz maar die zit in de 5000 serie van intel volgensmij en deze zit in de 7000 serie van intel, dus miss is de kloksnelheid wel laag, maar de techniek is denk ik beter? wat denk jij: Ik zou voor een zo hoog mogelijke kloksnelheid gaan, heeft die van 2,2 GHz verder dezelfde specs? Reageren
dv5190ea Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Ik zou een Quad Core nemen. Er zijn (nog) geen laptops met quadcore, en als je toch zo rondgooit met wat woorden, geef dan gewoon helemaal geen advies. Hee, Gelijk heb je Maarre ik heb ook een maximum budget van 800 a 900 euro, De laptop die ik hier heb besproken kost €799 dus dat is een mooie prijs/kwaliteit verhouding denk ik Groeten martijn Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Voor die prijs kun je een prachtige Quad Core desktop set kopen Reageren
dv5190ea Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Op zich een goede computer, al maak ik me wat zorgen over de processorsnelheid.Als je slim bent ga je voor een desktop. hee, ik heb ook een gezien van 2,2 ghz maar die zit in de 5000 serie van intel volgensmij en deze zit in de 7000 serie van intel, dus miss is de kloksnelheid wel laag, maar de techniek is denk ik beter? wat denk jij: Ik zou voor een zo hoog mogelijke kloksnelheid gaan, heeft die van 2,2 GHz verder dezelfde specs? nee de techniek is ouder,, p.s. een 1.6L diesel auto nu is veel sneller en effectiever dan een 1.6L diesel van een paar jaar oud, Maar ik weet niet of je dat hiermee kan vergelijken... maar zo zie ik het. Groeten Martijn Reageren
dv5190ea Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Voor die prijs kun je een prachtige Quad Core desktop set kopen ja, dat is waar maar ik zou voor mijn studie toch egt een laptop nodig hebben, Ik speel hem liever met lagere specs dan dat ik afhankelijk ben van een desktop. Gr,, martijn Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Dan is het denk ik toch het handigst om voor die laptop te gaan die je als eerste hebt staan. Ik heb net een beetje zitten surfen en het is inderdaad de beste in jouw prijsklasse. Reageren
dv5190ea Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Dan is het denk ik toch het handigst om voor die laptop te gaan die je als eerste hebt staan.Ik heb net een beetje zitten surfen en het is inderdaad de beste in jouw prijsklasse. dankje,, dat je nog ff hebt gekeken,,, ik had zelf ook ff gekeke en d8 dat dit idd de beste keus was,,, bedankt gr, Martijn Reageren
headbanger007 Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 waarom kooptje geen vaste computer? Die trekken de meeste spellen en binnenin zijn diverse zaken makkelijk vervangbaar Reageren
blackhawkdesign Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Zucht waarom willen mensen toch gamen op laptops... :S Uit je 1e post kon ik opmaken dat je ook al een laptop hebt. Gebruik je die toch voor je school en koop je een veel betere desktop waar je wel bijna voluit op kan draaien... Heb laatst ook een desktop zonder scherm voor 800 eurie in elkaar gezet, wat makkelijk gta draait. Ik zou eens kijken wat de minimale eis bij de processor is. Want minimaal is meestal als nog onspeelbaar... Reageren
Limbolander Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Ja ik raadt gamen op laptops ook altijd af, een omdat ze zo onstabiel zijn, verschrikkelijk snel warm worden ( en daar zul je zeker last mee krijgen als je paar uurtjes gta IV aan het doen bent ), dus veel beter een goedkope flut laptop voor school, en dan een desktop voor te gamen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.