headhunterke Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Ik sluit me volledig aan bij de rest: Neem geen laptop om te gamen, en al zeker geen zware games zoals GTA IV Laptops hebben wel eens de neiging om het te laten afweten als het te warm wordt onder het omhulseltje ;-) Neem een desktop, dat is veel beter om te gamen en voor 799 euro heb je tegenwoordig ook al een heel aardige pc hoor Reageren
Limbolander Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Ik sluit me volledig aan bij de rest:Neem geen laptop om te gamen, en al zeker geen zware games zoals GTA IV Laptops hebben wel eens de neiging om het te laten afweten als het te warm wordt onder het omhulseltje ;-) Neem een desktop, dat is veel beter om te gamen en voor 799 euro heb je tegenwoordig ook al een heel aardige pc hoor een "aardige pc" heb je eigenlijk voor zo'n 600 euro al. Reageren
wesley123 Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Ik zou echt voor een desktop gaan, gamet veel beter, je kunt het beter uitbouwen en hij hoeft niet compleet vervangen te worden als er iets kapot is, en qua prestaties is hij ook nog eens veel goedkoper. Als je dan toch een laptop moet hebben dan neem je een mini laptop bijvoorbeeld, er zijn er een aantal voor 350 euro. Reageren
headhunterke Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Ik sluit me volledig aan bij de rest:Neem geen laptop om te gamen, en al zeker geen zware games zoals GTA IV Laptops hebben wel eens de neiging om het te laten afweten als het te warm wordt onder het omhulseltje ;-) Neem een desktop, dat is veel beter om te gamen en voor 799 euro heb je tegenwoordig ook al een heel aardige pc hoor een "aardige pc" heb je eigenlijk voor zo'n 600 euro al. Dus heb je hem ook al zeker voor 799 Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Ik zou een Quad Core nemen. Er zijn (nog) geen laptops met quadcore, en als je toch zo rondgooit met wat woorden, geef dan gewoon helemaal geen advies. Je kan ook normaal een netjes reageren ik doe toch ook niet zo tegen jou? Als je niks beters te zeggen hebt zeg dan niks. Reageren
Limbolander Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) Ik zou een Quad Core nemen. Er zijn (nog) geen laptops met quadcore, en als je toch zo rondgooit met wat woorden, geef dan gewoon helemaal geen advies. Je kan ook normaal een netjes reageren ik doe toch ook niet zo tegen jou? Als je niks beters te zeggen hebt zeg dan niks. Ik doe normaal, maar als je advies geeft aan iemand anders, doe het dan goed of doe het niet, je hebt kennelijk totaal geen weet van hardware als je zegt " pak een quadcore ". dat dik gedrukte gaat dus meer naar jou uit 1. laptops hebben (nog) geen quadcore processors 2. er zit veel meer achter een processor dan alleen het aantal cores, zoals het aantal GHZ, de FSB snelheid en ga zo maar door. Bewerkt: 24 december 2008 door Scrtz Reageren
davesanandreas Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 je kan ook een laptop van alienware nemen http://www.alienware.com/products/notebook-computers.aspx deze laptops worden geadviseerd door rockstar (staat in het boekje) veel succes Reageren
Limbolander Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 je kan ook een laptop van alienware nemenhttp://www.alienware.com/products/notebook-computers.aspx deze laptops worden geadviseerd door rockstar (staat in het boekje) veel succes Daar krijgen ze gewoon geld voor hoor. Maargoed, als je alienware laptop wilt ben je zo 1000-2000 euro kwijt, dan nog is desktop 10x beter. Reageren
dv5190ea Geplaatst: 31 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2008 (bewerkt) Hoi, Ik heb de laatste dage eens ff rondgekeke en heb deze samengesteld, mij leek het wel een goede pc.. maar is dat ook zo? NVidia Asus EN9800GT, HTDP/512MD3, NVIDIA GeForce 9800 GT, 512 MB, 256 Bit, PCIe x16 2.0 Intel® Core™ 2 Quad Q6600, 4x 2400 MHz, 2x 4096 kB. LG W2242S-BF, 22 inch, 1680x1050 pixels, 5 ms, 8000 : 1 Sharkoon SHA550-12A, 500 Watt, ATX12V 2.2, ATX, 2.03, 3 x, 4 x Behuizingen Midi Tower Sharkoon Rebel9 Economy, Card Reader 68in1 intern Samsung SH-S222A DVD-reWriters Asus P5KPL-AM, Intel® G31, 1.333 MHz, 1x PCIe x16, onboard, Socket 775 Netwerk WLAN-Adapters TP-LINK TL-WN851N 300M, Samsung HD642JJ, 640 GB, 8,9 / 16 / 7200, Kingston ValueRAM 4 GB, DDR2-667 Kit Voor totaal 770 euro? leek mij ook wel goedkoop. Naja wat vinden jullie? Groeten, Martijn http___www.alternate.nl_html_pcbuilder_print.pdf Bewerkt: 31 december 2008 door dv5190ea Reageren
dv5190ea Geplaatst: 31 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2008 Ik zit net te denken, Is het niet veel makkelijker om een console te kopen? ps3 of xbox360?? Reageren
Kamikaze_J Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 Hallo,Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop, omdat mijn huidige geen GTA IV trekt. Als ik het op lage/middelste spec moet spelen vind ik niet erg. Deze wil ik kopen...: (is ie goed??) Harde schijf 320 GB Snelheid harde schijf 5400 rpm Formaat harde schijf S-ATA 2,5 inch Intern RAM-geheugen 4096 MB Optisch opslagtype DVD+/-RW DL LightScribe Processortype Intel Core 2 Duo Processornummer P7350 Processor-kloksnelheid 2000 MHz Type videokaart NVIDIA GeForce 9600M GT Videogeheugen 512 MB Totaal videogeheugen tot 1791 shared MB DirectX 10 Schermtype TFT-LCD Schermresolutie 1280 x 800 pixels Schermdiagonaal 15,4 inch Widescreen Ja HDMI-out Ja Fabrieksgarantie 1 jaar Garantietype Pick-up-and-return-garantie Graag hoor ik van jullie. Groeten, Martijn Ik heb dezelfde laptop (ook een HP dus) als jou, maar dan de 17-inch versie, 3 GB RAM en processor draait op ~2,3GHz. Na mijn examenperiode ga ik GTA 4 halen, en ze hebben hier gezegd dat mijn laptop hem wel kan draaien op laagste, misschien ook middelste spec. Dus als je per se een laptop wil, misschien een betere processor zoeken. Maar het blijf inderdaad wel beter een desktop te hebben voor het gamen. Succes! Reageren
dv5190ea Geplaatst: 31 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2008 (bewerkt) Hallo,Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop, omdat mijn huidige geen GTA IV trekt. Als ik het op lage/middelste spec moet spelen vind ik niet erg. Deze wil ik kopen...: (is ie goed??) Harde schijf 320 GB Snelheid harde schijf 5400 rpm Formaat harde schijf S-ATA 2,5 inch Intern RAM-geheugen 4096 MB Optisch opslagtype DVD+/-RW DL LightScribe Processortype Intel Core 2 Duo Processornummer P7350 Processor-kloksnelheid 2000 MHz Type videokaart NVIDIA GeForce 9600M GT Videogeheugen 512 MB Totaal videogeheugen tot 1791 shared MB DirectX 10 Schermtype TFT-LCD Schermresolutie 1280 x 800 pixels Schermdiagonaal 15,4 inch Widescreen Ja HDMI-out Ja Fabrieksgarantie 1 jaar Garantietype Pick-up-and-return-garantie Graag hoor ik van jullie. Groeten, Martijn Ik heb dezelfde laptop (ook een HP dus) als jou, maar dan de 17-inch versie, 3 GB RAM en processor draait op ~2,3GHz. Na mijn examenperiode ga ik GTA 4 halen, en ze hebben hier gezegd dat mijn laptop hem wel kan draaien op laagste, misschien ook middelste spec. Dus als je per se een laptop wil, misschien een betere processor zoeken. Maar het blijf inderdaad wel beter een desktop te hebben voor het gamen. Succes! Welk type is dat precies van hp?? Intel of Amd Bewerkt: 31 december 2008 door dv5190ea Reageren
Kamikaze_J Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 Ik heb een HP pavilion dv7. En ik heb intel er in zitten. Maar deze pc heeft wel nogal wat meer gekost dan het budget dat jij opgegeven hebt... Reageren
dv5190ea Geplaatst: 31 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2008 Ik heb een HP pavilion dv7. En ik heb intel er in zitten. Maar deze pc heeft wel nogal wat meer gekost dan het budget dat jij opgegeven hebt... ooww naja ik heb een max budget van 850 dus dan wordt dat hem niet Reageren
Limbolander Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 Ik heb een HP pavilion dv7. En ik heb intel er in zitten. Maar deze pc heeft wel nogal wat meer gekost dan het budget dat jij opgegeven hebt... ooww naja ik heb een max budget van 850 dus dan wordt dat hem niet als je een fatsoenlijke laptop wil voor gta IV te spelen ga je het met 850 niet redden nee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.