DeathPenalty Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Hier ben ik weer eens Ik ben weer begonnen met GTA SA op de PS2, en ik kan me van de vorige keren dat ik het speelde herinneren dat er in Madd Dogg's Crib Body Armor lag. Ik heb net de missie A Home In The Hills gedaan, waar je met de Triads de Mansion van Madd Dogg terug verovert. Ik heb maps opgezocht met locaties van Body Armors, maar ik kan het werkelijk nergens in zijn huis vinden. Hulp, graag Reageren
Basssss Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Hier ben ik weer eens Ik ben weer begonnen met GTA SA op de PS2, en ik kan me van de vorige keren dat ik het speelde herinneren dat er in Madd Dogg's Crib Body Armor lag. Ik heb net de missie A Home In The Hills gedaan, waar je met de Triads de Mansion van Madd Dogg terug verovert. Ik heb maps opgezocht met locaties van Body Armors, maar ik kan het werkelijk nergens in zijn huis vinden. Hulp, graag Hij ligt in één van de slaapkamers, in de hoek. Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Gevonden, bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.