Jump to content

schieten


Mr CJ

Recommended Posts

Als je op de PC-versie met de muis speelt zal je geen auto-aim hebben (dus je zal niet automatisch op je tegenstander richten. Als je een controller gebruikt, of op de consoleversies speelt zal je wel auto-aim hebben.

Verder zal je wel auto-aim hebben als je met je vuisten, mes of knuppel speelt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Da is toch niet fair als je online die deathmatch speelt.

Nu word ik altijd naar de vaantjes geschoten van op tientallen meter ver

En ik kan ondertussen veel moeilijker mikken met die muis

Oefening baart kunst, en ik weet zeker d at ik beter schiet als mensen die auto-aim gebruiken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Da is toch niet fair als je online die deathmatch speelt.

Nu word ik altijd naar de vaantjes geschoten van op tientallen meter ver

En ik kan ondertussen veel moeilijker mikken met die muis

Oefening baart kunst, en ik weet zeker d at ik beter schiet als mensen die auto-aim gebruiken ;)

Jij schiet beter als mensen auto-aim aan hebben staan?

Link to comment
Delen op andere websites

Da is toch niet fair als je online die deathmatch speelt.

Nu word ik altijd naar de vaantjes geschoten van op tientallen meter ver

En ik kan ondertussen veel moeilijker mikken met die muis

Oefening baart kunst, en ik weet zeker d at ik beter schiet als mensen die auto-aim gebruiken ;)

Jij schiet beter als mensen auto-aim aan hebben staan?

dan mensen die ..

sorry :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Da is toch niet fair als je online die deathmatch speelt.

Nu word ik altijd naar de vaantjes geschoten van op tientallen meter ver

En ik kan ondertussen veel moeilijker mikken met die muis

Oefening baart kunst, en ik weet zeker d at ik beter schiet als mensen die auto-aim gebruiken ;)

Jij schiet beter als mensen auto-aim aan hebben staan?

dan mensen die ..

sorry :puh:

Ah ok. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik moet toegeven dat als ik online speel en ik loop rond en mijn tegenstanders zijn echt 10000 km verderop dat ze mij dan ineens dood kunnen schieten terwijl ik hun nog niet kan auto-aimen?

En als ik gwn die richting uitschiet zoals ik denk dat zij het doen, lukt het mij ook niet.

Dus hoe de néúk doen zij het dan? :o

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik moet toegeven dat als ik online speel en ik loop rond en mijn tegenstanders zijn echt 10000 km verderop dat ze mij dan ineens dood kunnen schieten terwijl ik hun nog niet kan auto-aimen?

En als ik gwn die richting uitschiet zoals ik denk dat zij het doen, lukt het mij ook niet.

Dus hoe de néúk doen zij het dan? :o

Hebben jullie wel beide hetzelfde wapen? Een Carbine Rifle zal bijvoorbeeld veel verder schieten dan een Assault Rifle he. ;) Verder kan het ook zijn dat zij beter kunnen mikken (door niet blijven te schieten en te hurken), als je gehurkt zit zal je rechter schieten, en als je aan één stuk door blijft schieten zal je meters naast je tegenstander schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik moet toegeven dat als ik online speel en ik loop rond en mijn tegenstanders zijn echt 10000 km verderop dat ze mij dan ineens dood kunnen schieten terwijl ik hun nog niet kan auto-aimen?

En als ik gwn die richting uitschiet zoals ik denk dat zij het doen, lukt het mij ook niet.

Dus hoe de néúk doen zij het dan? :o

Hebben jullie wel beide hetzelfde wapen? Een Carbine Rifle zal bijvoorbeeld veel verder schieten dan een Assault Rifle he. ;) Verder kan het ook zijn dat zij beter kunnen mikken (door niet blijven te schieten en te hurken), als je gehurkt zit zal je rechter schieten, en als je aan één stuk door blijft schieten zal je meters naast je tegenstander schieten.

Of een sniper....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...