Eli R Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 (bewerkt) Na lange tijd geen sigs meer te hebben gemaakt, wilde ik het toch nog een keertje proberen. Naar mijn mening is het goed gelukt. Tips, rates, (positieve)kritiek, alles is welkom. Bewerkt: 21 december 2008 door Eli R Reageren
Eli R Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Reacties alstublieft. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Leuk gedaan, de achtergrond vind ik passend. Als ik een cijfer zou moeten geven zou het een 7,5/10 worden. Een minpunt is dat hij niet zo groot is en nogal leeg is. Maar voor de rest mooi gedaan. Reageren
Eli R Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Bedankt voor je reactie. Meer reacties zou leuk zijn Reageren
Eli R Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Is er dan niemand die wil reageren? Ik zou het echt heel erg waarderen. Reageren
Youp Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) Uhhmm, ik vind hem best vet geworden. Alleen hij is toch wat te leeg, goed gebruikt gemaakt van je brushes, alles zit mooi in elkaar, maar hij is toch wel een beetje aan de lege kant. Geen border enzo, dus de naam signature is het niet vind ik. Maar als logo of iets in die trent vind ik het wel leuk gedaan! Met vriendelijke groet, Youp. Bewerkt: 4 januari 2009 door Youp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.