Jump to content

Carl_johnson2 VS Revolution-Designes

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Zelfweten

Soort design: Signature

Size design: 350 x 120

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk..

Opmerking: Ik lever de mijne in na de uwe!

..

Geplaatst:

Ik wil wel, dit is de eerste keer dat ik dit doe.

Maar voor alles is een eerste keer.

Ik lever hem zo snel mogelijk in.

Geplaatst:

Ofcourse, veel succes. ;)

Geplaatst:

Ofcourse, veel succes. ;)

Jij ook. :)

Geplaatst:

Dit is mijn sig voor de ''battle''

gohan1hs0.jpg

Hij is niet zo geweldig maar ik wilde gewoon een keer meedoen aan een battle. ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Revolution Designes:

Mooi gedaan, kleuren zijn goed. Ik vind een ding niet mooi, want onder de tekst zie je nog een keer hetzelfde in spiegelbeeld. Niet zo mooi, maar een 8.7

Carl_johnson2:

Jou Sig is erg mooi, mooie effecten erin. De lettertype is goed en duidelijk, gewoon goed! Een 9/10

Stem:

Carl_johnson2

Bewerkt: door GTA Haas
Geplaatst:

Jullie alletwee moeten nog veel werken aan je quality van je tags

RD: Vind ik een beetje te gewoontjes en volgens mij is dat c4d dat onder je render is ?

CJ2: Jij hebt hier wat moeite in gedaan, maar jij ook moet nog wat werken: er is veel witte ruimte en je effects zien er net uit of ze uit gegomt zijn

Probeer dat te vermijden

Stem:

CJ2

Geplaatst:

Ik stem op: Revolution-Designes want ik vin die kleuren goed bij elkaar passen en ik ben zelf ook Dragonball Z fan :puh:

Geplaatst: (bewerkt)
Ik stem op: Revolution-Designes want ik vin die kleuren goed bij elkaar passen en ik ben zelf ook Dragonball Z fan :puh:

WTF: zijn eerste post is hier XD

Owja: en ik stem op CJ2, omdat die er toch wat specialer uitziet. Dat van RD kan een plaatje zijn met een echtergrond, en dat zie ik niet zo snel in die van CJ2.

CJ2 dus.

@ hieronder:

Er staat STEM: [niks]

Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst:

Revolution Designes

Makkelijk, Maar mooi. Heb ook geen tijd om lang te raten, Dus ik zal hem wel snel raten. Hij is leuk, Eenvoudig en Strak. Daar krijg je een 8/10 voor.

Carl_johnson2

Ik vind hem een beetje te leeg, En de tekst ''Insane'' vind ik ook niet mooi. Een 6/10 voor jou.

Stem :Revolution Designes

Geplaatst:

Spannend,

Revolution-Designes: 2 punten

Carl_Johnson2: 3 punten

Wie er nog wil stemmen, morgen is de laatste stemdag!

Geplaatst:

Leuk, ik wist niet dat zulke battles bestonden. :D

Mijn stem gaat naar: Revolution-Designes

Ik vind dat je het simpel hebt gehouden maar wel mooi, effecten passen de achtergrond past, het is gewoon mooi. :7

CJ2 zijn signature is wel mooi maar ik vind hem een beetje vaag, het lettertype van Insane vind ik niet echt passen.

Dus mijn steem gaat naar RD.

:cya:

Geplaatst:

Mijn stem gaat ook naar RD. Puur omdat het net is alsof je een transparante BG hebt bij CJ2 en daardoor is het net alsof zijn hoofd word afgehakt en dat ziet er niet uit. Ook vind ik de tekst 'Insane' een blunder want je heet niet eens zo en het ziet er niet zo geweldig uit :N.

Die van RD vind ik mooi gedaan met leuke effecten erin. Ook vind ik hierbij de tekst wat minder maar dat is een punt waar veel mensen moeite mee hebben (ik ook :puh:)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...