Jump to content

Carl_johnson2 VS Revolution-Designes

Recommended Posts

Geplaatst:
Mijn stem gaat ook naar RD. Puur omdat het net is alsof je een transparante BG hebt bij CJ2 en daardoor is het net alsof zijn hoofd word afgehakt en dat ziet er niet uit. Ook vind ik de tekst 'Insane' een blunder want je heet niet eens zo en het ziet er niet zo geweldig uit :N.

Die van RD vind ik mooi gedaan met leuke effecten erin. Ook vind ik hierbij de tekst wat minder maar dat is een punt waar veel mensen moeite mee hebben (ik ook :puh:)

Ik heet wel degelijk insane, op alle forums behalve deze. ;)

Geplaatst:

Stem: CJ2 omdat ik die van RD veel te simpel vind. Je kan gewoon aan het werk zien dat CJ er gewoon een halfuur mee bezig is geweest, en dat RD van plakken en niet teveel werk houdt.

Stem: Carl_Johnson2

Geplaatst:

CJ2 heeft er duidelijk meer tijd in gestopt. RD's sig is niet verkeerd, maar het aantal effecten is weinig. CJ2 is meer ervaren en weet er meer effecten in te stoppen. Het is jammer dat de sig slecht is opgevuld, maar buiten dat ziet hij er wel netjes uit.

Stem: CJ2

Geplaatst:

RD:

Mooie achtergrond en leuk effect bij de handen. Maar er is gewoon te weinig te zien. De naamreflectie is mooi gedaan, maar die kon eigenlijk wel beter door het een beetje perspectief-achtig te doen in dezlefde richting als de achtergrond. Jammer genoeg zijn de kleuren te fel.. DBZ mag dan wel zo zijn, maar íets minder aan geel kon ook nog. ;) Je hebt zo te zien ook nog een soort 3d effect proberen toe te voegen, alleen staat dat bij Anime zo raar.. Toch mooi gedaan! :D

CJ2/Insane:

Gordon Freeman! _O_ Half-Life dus. Je hebt dus een plaatje van Mr.Freeman gepakt en het rustig zitten veranderen. Interessante aanpak, anderen gebruiken renders. Je hebt echte HL-2 effecte gebruikt, zoals die roestachtige kleur enzo. Ohja, het waterverf effect (zo zie ik het tenminste) is ook mooi gedaan. Je had eigenlijk wel iets meer achtergrond kunnen doen, want nu is die te... wit. En je lettertype is uhm... niet passend bji het theme.

Na wikken en wegen gaat mijn stem toch naar:

Carl_Johnson2/Insane![/font]

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar Insane^/CJ2. ^_^

Die van RD ziet er veel te simpel uit in vergelijking met Insane^'s sig. Het enige minpunt aan CJ2's sig is de witte background. Je had deze beter doorzichtig kunnen maken, ofwel een zwarte border van 1px breed errond gedaan.

@Insane^: Laat je naam aub veranderen. :D

Geplaatst:

Revolution-Designes

gohan1hs0.jpg

Ik vind de achtergrond erg mooi. De Dragonball-Z figuur "Gohan" heeft een mooie glow, Bevel and Emboss en een Dropshadow. De blauwe glow past goed bij het figuur. De signature is vrijwel opgevuld. De achtergrondkleuren passen goed bij Gohan zelf. Het lettertype is geinig, en je hebt een mooie reflectie neergeknalt. Ook de kleuren van de letters passen goed bij het geheel. De fade van de reflectie had wel wat beter gekund. De hele signature heeft ook een mooie zwarte rand, 3 pixels?

Carl_johnson2

half2-1.png

Ik zie dat jij ook een rand om de sig hebt, alleen de kleur (wit) valt een beetje tegen. De afmetingen van de signature was al vrij klein, maar het is je nog niet gelukt om de sig op te vullen. Links en Rechts is het erg leeg. Gewoon wit. De kleur van het figuur van HF2 en het witte zijn heel erg anders, waardoor het er niet heel fijn uit ziet. De overgang is wel mooi. Ik ben met Zamg0d1 eens, dat het lettertype van "Insane" niet goed bij het geheel past.

Stem: Revo

Geplaatst: (bewerkt)

Even een snelle tussenstand:

Revolution-Designes: 5 Punten/Stemmen 6 Punten/Stemmen

Carl_Johnson2/Insane: 7 Punten/Stemmen 8 Punten/Stemmen

Morgen is de laatste stem dag!

@Hieronder: Dat is weer een stem meer.

@Onder hieronder: Nog een punt voor Carl_Johnson2/Insane

Bewerkt: door Revolution-Designes
Geplaatst:

Mijn stem gaat naar: "Revolution-Designes"

Supermooi gemaakt mooie animatie mooier achtergrond en mooi afgewerkt=]

Ga zo door ^_^

Mijn complimenten

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar CJ2/Insane

Die van hem straalt meer uit, alleen jammer van dat hele witte, er kon misschien nog een rand omheen ofzo.

Geplaatst:

Wil er nog iemand stemmen? :D

Zo te zien is CJ2/Insane aan de winnende kant. :)

Geplaatst:

Carl_johnson2 trekt na een spannende battle aan het langste eind en kan zich een punt rijker rekenen. Revolution-Designes is nog niet in de ranking opgenomen, dus voor hem veranderd er verder niets.

Carl_johnson2 +1

Revolution-Designes -

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...