Jump to content

Leukste missies


fa_leuk_en_lollig

Recommended Posts

ok, dat was em dan wel ongeveer. de meesten vinden de laatste 5 missies en die van de malibu het leukst. van de mod horen jullie nog wel, we hopen hem te mogen uitbrengen op gtagames, maar er word nog hard aan gewerkt, en de meesten van ons zitten ook bij gti, en die gaat voor, dus het duurt nog ff, daarom is er ook nog geen release datum en alles. maar dde rest horen jullie dus nog

(in het modding forum)

Link to comment
Delen op andere websites

ok, dat was em dan wel ongeveer. de meesten vinden de laatste 5 missies en die van de malibu het leukst. van de mod horen jullie nog wel, we hopen hem te mogen uitbrengen op gtagames, maar er word nog hard aan gewerkt, en de meesten van ons zitten ook bij gti, en die gaat voor, dus het duurt nog ff, daarom is er ook nog geen release datum en alles. maar dde rest horen jullie dus nog

(in het modding forum)

Cool ik weet dat je goede ideeen hebt dus ik kan niet wachten.. :)

Keep us posted.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

van mijn de 5 allerlaatsten dan ben je al blij wat de laatsten zijn ;)

Welke versta jij onder de 5 laatsten? Ik betwijfel trouwens of je GTAvc wel hebt, aangezien er weet ik niet hoeveel missies als laatste (5) kunnen gespeeld worden. Zelfs Keep your friends close... hoeft niet in de laatste 5 te zitten.

Trouwens, om terug te komen op het begin, waarvoor is het eigenlijk precies nodig?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...