Jump to content

installatie ati driver 8.12


bigdiel

Recommended Posts

Ik las op dit forum dat nog niet zolang geleden er een nieuwe driver is uitgekomen voor mijn grafische kaart ati hd 3450 en dat dit een kleine verbetering kon geven bij het spelen van gta iv. Maar wanneer ik deze nieuwe driver probeer te installeren krijg ik een error van vista met "Deze exe werkt niet meer..."

Via apparaatbeheer blijkt dat ik nog met driver 8.5 zit. Moet ik dan alle vorige updates ook installeren fzo voordat ik die nieuwste 8.12 kan installeren?

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is er iets corrupt geraakt bij het downloaden van de .exe van de driver. Download hem eens opnieuw.

Het kan ook zijn dat je de 64-of 32 bit versie moet hebben(hangt af van je type procesoor)

Probeer ze allebei eens:

32-bit versie

64-bit versie

Lol.. Als ie de 64 bit wilt.. dan moet ie ook de 64 bit windows hebben :tu::duh:

(en ja je procesor moet het idd ook ondersteunen :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is er iets corrupt geraakt bij het downloaden van de .exe van de driver. Download hem eens opnieuw.

Het kan ook zijn dat je de 64-of 32 bit versie moet hebben(hangt af van je type procesoor)

Probeer ze allebei eens:

32-bit versie

64-bit versie

Lol.. Als ie de 64 bit wilt.. dan moet ie ook de 64 bit windows hebben :tu::duh:

(en ja je procesor moet het idd ook ondersteunen :puh:)

ATi raadt je ook aan om eerst de oude drivers compleet te verwijderen via de ati uninstall utility, en dan herstarten, en dan pas de nieuwe drivers installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Hm thx, ik ben 100 % zeker dat ik vista 32bit heb want ik weet nog dat Dell de 64bit niet wou leveren. Ik heb even de 8.6 gedownload omdat ik nog steeds met de 8.5 zit maar weer hetzelfde probleem. Het probleem is als ik die oude drivers eerst verwijder en dan probeer die nieuwe te installeren en het lukt ng steeds niet dan zit ik zonder driver :S

Link to comment
Delen op andere websites

ja zoiets meende ik ooit gelezen te hebben.

Jup ik heb het gevonden op hun website. Maar toen ik die drivers probeerde te installeren had ik weer hetzelfde probleem. Raar, ik ga eens de support van Dell en Ati contactere.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...