Jump to content

Paar signatures.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo forummertjes.

:) Ik heb weer wat gemaakt:

Een Gohan-Signature, gemaakt uit een simpele tutorial. Ik ben er niet zo tevreden over:

Gohan-1.jpg

Dan een Jak-Signature waar ik niet zo veek tijd aan heb besteed:

Jakmetnaam.jpg

En dan een Anime-Signature:

AnimeLichtgevend.jpg

Een kerst-signature, ik ben er heel lang aan bezig geweest, er zitten een paar effecten in:

ChristmasSig.jpg

Een Gohan-Signature, hier ben ik véél langer aan bezig geweest, er zitten meer effecten in:

Gohan2.jpg

Rates en tips? :)

Alvast bedankt.

Mvg,

MegaPilot.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Mooi gemaakt MegaPilot! :tu:

Ik vind de laatste sig van Gohan echt prachtig, de rest is ook mooi behalve de eerste sig van gohan.

Maar dat komt denk ik omdat er weinig effecten inzitten.

DIt is niks vergeleken bij mijn werk. :D

KUTGW!

Grtz Revolution

Geplaatst:
DIt is niks vergeleken bij mijn werk. :D

Het is toch ook een beginner...

Maar de eerste vind ik juist de beste, omdat het gewoon wat strakker is dan de rest. Je hoeft je signatures niet vol te proppen met effecten zoals je laatste gohan. Dat ziet er echt niet uit. Een tip is om vaker te gaan brushen net als de eerste , maar een kleine formaat nemen. Probeer ook een soort flow te maken. Hou het op simpele effecten tot je het onder de knie hebt. Probeer gewoon een simpele tekst. Ik zie dat je overal teveel effecten probeert op te zetten maar dat maakt het echt niet mooier. Doe het gewoon simpel en ga Grungen netals je eerste gohan. Die vind ik echt goed geslaagd. Jammer van het formaat, probeer iets netals 350 x 120. Probeer ook geen rare tekst neer te zetten de tekst moet bij het geheel passen en niet teveel opvallen. Je render, daar moet nadruk op dat is je "focal" punt. Een sig is pas geslaagd als je direct ziet waar je op moet focussen en niet dat alles los en brak is en alles opvalt. Als ik naar je kerst sig kijk weet ik niet waar ik heen moet kijken. Je hebt daar niet echt op een punt gefocust. Bij je laatste gohan zie ik effecten die meer opvallen dan gohan zelf. zelfs te tekst valt dar meer op. Je anime signature heeft weer een veels te opvallende tekst.

Ik hoop dat je heir wat aan hebt, en probeer 't simpel te houden dan krijg je een mooier geheel.

Ik bedoel dit maakte ik vroeger:

Untitled-1.gif

Zoals je ziet valt het tekst meer op dan het geheel en past het gewoon niet

Dit is wat ik nu maak:

HAlf-life2-1.png

Hier valt Gordon Freeman je meteen op en later pas de tekst.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. ;) En serieus neem kleinere maten

Geplaatst:

Aan m'n eerste Gohan heb ik 5 minuten besteed, en aan m'n andere 3 uur. :7 Bedankt voor je tips, ik zal er de volgende keer op letten. Nu heb ik weer iets gemaakt:

Bleach.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...