Jump to content

Kan mijn PC hem nou aan of niet.


Dark_Zemy

Recommended Posts

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Limbolander

    12

  • Dark_Zemy

    5

  • TaartJJ~!

    5

  • the man of gta

    3

Ik denk het niet, je processor is echt slecht, ik denk dat je beter een nieuwe processor kan kopen :D

Het is net een nieuwe pc, Zucht hoeveel kost een nieuwe prosessor?

Weet ook wel bijna zeker dat het schokt :puh:..

een nieuwe processor kost 180 euro (een intel squad van 4x 2400 mhz)

Je kan ook gewoon gta 4 kopen en werkt het niet dan heb je iedergeval het spel alvast.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat GTA IV wel zal werken, al je andere onderdelen zijn goed genoeg, alleen je processor loopt een beetje achter. Op lage kwaliteit zal het zeker lukken, wanneer je een nieuwe processor koopt (quad core of snelle dual core) dan zal je zeker goede kwaliteit hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat GTA IV wel zal werken, al je andere onderdelen zijn goed genoeg, alleen je processor loopt een beetje achter. Op lage kwaliteit zal het zeker lukken, wanneer je een nieuwe processor koopt (quad core of snelle dual core) dan zal je zeker goede kwaliteit hebben.

Maar het spel schokt dan wel, of maar een klein beetje.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet ook wel bijna zeker dat het schokt :puh:..

een nieuwe processor kost 180 euro (een intel squad van 4x 2400 mhz)

Je kan ook gewoon gta 4 kopen en werkt het niet dan heb je iedergeval het spel alvast.

:bonk: wat heb je nu aan een spel dat niet werkt? :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee gta IV gaat zeker niet lekker lopen, Intel Celeron is een waardeloze budget processor.

ik raad je ook sterk af om te beginnen aan gta IV, als je van te voren al ongeveer weet dat het alleen op lage resolutie en lage settings draaibaar gaat zijn, want dan ziet het er echt niet uit.

Ik denk het niet, je processor is echt slecht, ik denk dat je beter een nieuwe processor kan kopen :D

Het is net een nieuwe pc, Zucht hoeveel kost een nieuwe prosessor?

Weet ook wel bijna zeker dat het schokt :puh:..

een nieuwe processor kost 180 euro (een intel squad van 4x 2400 mhz)

Je kan ook gewoon gta 4 kopen en werkt het niet dan heb je iedergeval het spel alvast.

Biocount, ik weet dat je wilt helpen, maar gooi niet zo met al die woorden, quadcore hier dualcore daar. Want er is een grote kans dat hij dan een quadcore gaat kopen, en dat zijn moederbord dat geeneens ondersteund.

Bewerkt: door Scrtz
Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat je beter even kan kijken hoe zware games draaien zoals crysis daar is ook een demo van en als die op het allerlaagst niets is dan weetje ook dat gta 4 ook niets word ;)

hier kan je de demo downloaden

Crysis is weer een heel ander spel, en aan zijn specificaties is al te zien dat die gta IV niet fatsoenlijk aankan.

Gaat het ook met een Pentium 4 2.33ghz?

Ik neem aan dat Pentium 4 te oud is?

mvg,

HvR

Pentium 4 is inderdaad te oud ja.

Link to comment
Delen op andere websites

volgens can you run it kon mijn computer het ook niet aan (ongeveer zelvde probleem als bij jou) toch heb ik dat geprobeert en gta IV werkt bij mij zonder schokken (heel af en toe durft hij wel eens schokken(wat niet echt opvalt hoor)) wel speel ik alles op low maar als je niet zo geilt op graphics zoals de meesten op dit forum hier :puh: is het spel nog best speelbaar :)

Link to comment
Delen op andere websites

volgens can you run it kon mijn computer het ook niet aan (ongeveer zelvde probleem als bij jou) toch heb ik dat geprobeert en gta IV werkt bij mij zonder schokken (heel af en toe durft hij wel eens schokken(wat niet echt opvalt hoor)) wel speel ik alles op low maar als je niet zo geilt op graphics zoals de meesten op dit forum hier :puh: is het spel nog best speelbaar :)

ja maar anderen hebben niet dezelfde pc, en als je zo'n spel koopt van 45-50 euro dan zou ik het toch echt zo mooi mogelijk willen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...