Limbolander Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 hee.. ff vraagje tussendoor .. aan het begin staat zo'n lijstje met de specifiekaties die de pc heeft en die je voor Gta 4 nodig heb.. waar kan ik dat voor mijn eigen pc invullen ? www.canyourunit.com Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Muay Thai Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Het beste is dat je een Xbox360 haalt, echt waar geen gezeik niks heb je dan. Straks koop je een nieuwe processor van 200 euro en dan past het niet bij je moederbord of bij iets anders. Het beste is om een Xbox360 te kopen dat is echt een mooi ding. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Het beste is dat je een Xbox360 haalt, echt waar geen gezeik niks heb je dan. Straks koop je een nieuwe processor van 200 euro en dan past het niet bij je moederbord of bij iets anders. Het beste is om een Xbox360 te kopen dat is echt een mooi ding. Dat is persoonlijk, Je moet ook gewoon goed nakijken of alles klopt en past dan heb je ook geen problemen op de Computer. Zelfs voor een beetje opzoeken zijn mensen te lui tegenwoordig.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Muay Thai Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Het beste is dat je een Xbox360 haalt, echt waar geen gezeik niks heb je dan. Straks koop je een nieuwe processor van 200 euro en dan past het niet bij je moederbord of bij iets anders. Het beste is om een Xbox360 te kopen dat is echt een mooi ding. Dat is persoonlijk, Je moet ook gewoon goed nakijken of alles klopt en past dan heb je ook geen problemen op de Computer. Zelfs voor een beetje opzoeken zijn mensen te lui tegenwoordig.. Als je mij hiermee bedoelt, dan vind ik dat je woorden moet terug nemen waarom? ten eerste mijn PC is nog niet eens een jaar oud ten 2de ik weet niet veel van PC's ik heb nog onderzoek gedaan ik dacht dat mijn processor goed ervoor was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Het beste is dat je een Xbox360 haalt, echt waar geen gezeik niks heb je dan. Straks koop je een nieuwe processor van 200 euro en dan past het niet bij je moederbord of bij iets anders. Het beste is om een Xbox360 te kopen dat is echt een mooi ding. Dat is persoonlijk, Je moet ook gewoon goed nakijken of alles klopt en past dan heb je ook geen problemen op de Computer. Zelfs voor een beetje opzoeken zijn mensen te lui tegenwoordig.. Als je mij hiermee bedoelt, dan vind ik dat je woorden moet terug nemen waarom? ten eerste mijn PC is nog niet eens een jaar oud ten 2de ik weet niet veel van PC's ik heb nog onderzoek gedaan ik dacht dat mijn processor goed ervoor was. Nee bedoel het algemeen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Muay Thai Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Oke, ik denk ik zeg het maar even want gister noemde je me ook al '' lui '' terwijl je me niet kent. Maar vind jij het niet beter om een spel computer te kopen inplaatst van telkens onderdelen aan te schaffen voor je PC en dan heb je meestal ook de kans dat het niet werkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Oke, ik denk ik zeg het maar even want gister noemde je me ook al '' lui '' terwijl je me niet kent. Maar vind jij het niet beter om een spel computer te kopen inplaatst van telkens onderdelen aan te schaffen voor je PC en dan heb je meestal ook de kans dat het niet werkt. Tis gewoon een kwestie van opzoeken, reviews lezen en ga zo door, na een tijdje leer je wat goed is en wat niet, en gewoon in een keer een fatsoenlijke pc kopen en je kunt meestal wel zon 2 jaar vooruit. Tis net wat je leuk vind. Voor mij is console gaming ook gewoon niet serieus genoeg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the man of gta Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Ik heb ook een vraag of mijn pc hem aankan? Processor: AMD Athlon64 X2 6000+ 2x3100MHz grafische kaart: Sapphire HD4670 512MB GDDR3 geheugen: OCZ 4GB DDR2-800 Kit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Ik heb ook een vraag of mijn pc hem aankan?Processor: AMD Athlon64 X2 6000+ 2x3100MHz grafische kaart: Sapphire HD4670 512MB GDDR3 geheugen: OCZ 4GB DDR2-800 Kit Ja gaat wel lukken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the man of gta Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Ik heb ook een vraag of mijn pc hem aankan?Processor: AMD Athlon64 X2 6000+ 2x3100MHz grafische kaart: Sapphire HD4670 512MB GDDR3 geheugen: OCZ 4GB DDR2-800 Kit Ja gaat wel lukken mooi. weetje ook hoe? ik bedoel op medium, high of very high? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 (bewerkt) Ik heb ook een vraag of mijn pc hem aankan?Processor: AMD Athlon64 X2 6000+ 2x3100MHz grafische kaart: Sapphire HD4670 512MB GDDR3 geheugen: OCZ 4GB DDR2-800 Kit Ja gaat wel lukken mooi. weetje ook hoe? ik bedoel op medium, high of very high? rond de medium Bewerkt: 25 december 2008 door Scrtz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the man of gta Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Ik heb ook een vraag of mijn pc hem aankan?Processor: AMD Athlon64 X2 6000+ 2x3100MHz grafische kaart: Sapphire HD4670 512MB GDDR3 geheugen: OCZ 4GB DDR2-800 Kit Ja gaat wel lukken mooi. weetje ook hoe? ik bedoel op medium, high of very high? rond de medium Dan haal ik morgen een mooi kerstcadeautje voor mezelf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Het beste is dat je een Xbox360 haalt, echt waar geen gezeik niks heb je dan. Straks koop je een nieuwe processor van 200 euro en dan past het niet bij je moederbord of bij iets anders. Het beste is om een Xbox360 te kopen dat is echt een mooi ding. Kan gta iv ook op de Xbox Arcade? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 (bewerkt) ja alleen je kan niet de content downloaden die er straks aan komt Bewerkt: 28 december 2008 door the_dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 als je een xbox haalt, haal er dan meteen een met een harde schijf, want aan die xbox arcade zul je niet veel hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.