Jump to content

Kan mijn PC hem nou aan of niet.

Dark_Zemy

Recommended Posts

• Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Limbolander

12

• Dark_Zemy

5

• TaartJJ~!

5

• the man of gta

3

Het beste is dat je een Xbox360 haalt, echt waar geen gezeik niks heb je dan. Straks koop je een nieuwe processor van 200 euro en dan past het niet bij je moederbord of bij iets anders. Het beste is om een Xbox360 te kopen dat is echt een mooi ding.

Delen op andere websites

Het beste is dat je een Xbox360 haalt, echt waar geen gezeik niks heb je dan. Straks koop je een nieuwe processor van 200 euro en dan past het niet bij je moederbord of bij iets anders. Het beste is om een Xbox360 te kopen dat is echt een mooi ding.

Dat is persoonlijk, Je moet ook gewoon goed nakijken of alles klopt en past dan heb je ook geen problemen op de Computer.

Zelfs voor een beetje opzoeken zijn mensen te lui tegenwoordig..

Delen op andere websites

Dat is persoonlijk, Je moet ook gewoon goed nakijken of alles klopt en past dan heb je ook geen problemen op de Computer.

Als je mij hiermee bedoelt, dan vind ik dat je woorden moet terug nemen waarom? ten eerste mijn PC is nog niet eens een jaar oud ten 2de ik weet niet veel van PC's ik heb nog onderzoek gedaan ik dacht dat mijn processor goed ervoor was.

Delen op andere websites

Als je mij hiermee bedoelt, dan vind ik dat je woorden moet terug nemen waarom? ten eerste mijn PC is nog niet eens een jaar oud ten 2de ik weet niet veel van PC's ik heb nog onderzoek gedaan ik dacht dat mijn processor goed ervoor was.

Nee bedoel het algemeen ;)

Delen op andere websites

Oke, ik denk ik zeg het maar even want gister noemde je me ook al '' lui '' terwijl je me niet kent. Maar vind jij het niet beter om een spel computer te kopen inplaatst van telkens onderdelen aan te schaffen voor je PC en dan heb je meestal ook de kans dat het niet werkt.

Delen op andere websites

Oke, ik denk ik zeg het maar even want gister noemde je me ook al '' lui '' terwijl je me niet kent. Maar vind jij het niet beter om een spel computer te kopen inplaatst van telkens onderdelen aan te schaffen voor je PC en dan heb je meestal ook de kans dat het niet werkt.

Tis gewoon een kwestie van opzoeken, reviews lezen en ga zo door, na een tijdje leer je wat goed is en wat niet, en gewoon in een keer een fatsoenlijke pc kopen en je kunt meestal wel zon 2 jaar vooruit. Tis net wat je leuk vind. Voor mij is console gaming ook gewoon niet serieus genoeg

Delen op andere websites

Ik heb ook een vraag of mijn pc hem aankan?

Processor:

AMD Athlon64 X2 6000+ 2x3100MHz

grafische kaart:

Sapphire HD4670 512MB GDDR3

geheugen:

OCZ 4GB DDR2-800 Kit

Ja gaat wel lukken :)

mooi. :D

weetje ook hoe?

ik bedoel op medium, high of very high?

Delen op andere websites

Processor:

grafische kaart:

geheugen:

OCZ 4GB DDR2-800 Kit

weetje ook hoe?

rond de medium

Bewerkt: door Scrtz
Delen op andere websites

Processor:

grafische kaart:

geheugen:

OCZ 4GB DDR2-800 Kit

weetje ook hoe?

rond de medium

Dan haal ik morgen een mooi kerstcadeautje voor mezelf :Y

Delen op andere websites

Kan gta iv ook op de Xbox Arcade?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...