Jump to content

Kan mijn PC hem nou aan of niet.


Dark_Zemy

Recommended Posts

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Limbolander

    12

  • Dark_Zemy

    5

  • TaartJJ~!

    5

  • the man of gta

    3

GTA IV vraagt zeer veel van je processor, ik denk niet dat GTA IV hier soepel op gaat draaien.

Waarschijnlijk zie je niets meer dan een schokkend beeld.

ik ben niet zo op graphics gesteld kan misschien op low draaien?

want iemand uit mijn buurt bied hem aan op marktplaats voor 30 euro nieuw want zijn pc kom hem niet aan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV vraagt zeer veel van je processor, ik denk niet dat GTA IV hier soepel op gaat draaien.

Waarschijnlijk zie je niets meer dan een schokkend beeld.

Hoe kom je er bij? Een grafisch spel vergt veel meer van een Videokaart als processor, ik denk dat de processor eisen door Rockstar veels te hoog zijn gegrepen. Het is altijd nog een combinatie van.

Als jij een dikke processor heb, maar een sloome harddisk en sloom geheugen heb je er geen reet aan.

@ TS, Hij zal makkelijk draaien :) En anders moet je je pc ff overclocken naar 2ghz.

Mijne past makkelijk op alles, maar op low heeft hij er zelfs moeite mee.

http://www.systemrequirementslab.com/ <--- Niet vertrouwen dus. (Dit is namelijk allemaal in theorie)

Bewerkt: door XIDESIGN
Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV vraagt zeer veel van je processor, ik denk niet dat GTA IV hier soepel op gaat draaien.

Waarschijnlijk zie je niets meer dan een schokkend beeld.

Hoe kom je er bij? Een grafisch spel vergt veel meer van een Videokaart als processor, ik denk dat de processor eisen door Rockstar veels te hoog zijn gegrepen. Het is altijd nog een combinatie van.

Als jij een dikke processor heb, maar een sloome harddisk en sloom geheugen heb je er geen reet aan.

@ TS, Hij zal makkelijk draaien :) En anders moet je je pc ff overclocken naar 2ghz.

Mijne past makkelijk op alles, maar op low heeft hij er zelfs moeite mee.

http://www.systemrequirementslab.com/ <--- Niet vertrouwen dus. (Dit is namelijk allemaal in theorie)

het ligt echt eraan hoe het spel gebouwd is en waarvoor, gta IV is idd echt een processor gebaseerd spel, net zoals de counter-strike serie ( 1.6/cz/source ) is ook een erg processor gericht spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens systemrequirementslab heb ik enkel een probleem met mijn processor bij de aanbevolen systeemvereisten (zie bijlage), voor de rest voldoet mijn laptop aan alles. Wat houdt dit juist in ivm het spelen? Gaat mn beeld dan schokken omdat de processor niet snel genoeg is of maakt het niet uit? Alvast bedankt!

post-106104-1230566481_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

gta IV zal op wat hogere kwaliteit een stuk trager gaan lopen, vooral als er eel rondom je gebeurt in het spel zelf.

Maar laptops zijn zowiezo een afrader voor te gamen, vooral omdat ze vaak een stuk slomere hardware gebruiken en erg snel te warm wordne.

Link to comment
Delen op andere websites

gta IV zal op wat hogere kwaliteit een stuk trager gaan lopen, vooral als er eel rondom je gebeurt in het spel zelf.

Maar laptops zijn zowiezo een afrader voor te gamen, vooral omdat ze vaak een stuk slomere hardware gebruiken en erg snel te warm wordne.

Maar het zal dus wel werken veronderstel ik? Alleen dan niet op hoge kwaliteit (verwachtte ik ook niet).

Ik heb het ook al meer gehoord dat een laptop niet echt geschikt is om te gamen, maar als student die wekelijks op en neer pendelt tussen thuis en zijn studentenverblijf is het nogal onhandig om een gewone pc te hebben...

Link to comment
Delen op andere websites

gta IV zal op wat hogere kwaliteit een stuk trager gaan lopen, vooral als er eel rondom je gebeurt in het spel zelf.

Maar laptops zijn zowiezo een afrader voor te gamen, vooral omdat ze vaak een stuk slomere hardware gebruiken en erg snel te warm wordne.

Maar het zal dus wel werken veronderstel ik? Alleen dan niet op hoge kwaliteit (verwachtte ik ook niet).

Ik heb het ook al meer gehoord dat een laptop niet echt geschikt is om te gamen, maar als student die wekelijks op en neer pendelt tussen thuis en zijn studentenverblijf is het nogal onhandig om een gewone pc te hebben...

Het zal werken, maar ik denk dat het alleen soepel zal lopen als je het op de laagste settings draait.

Bewerkt: door RyanEnC
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk het niet, je processor is echt slecht, ik denk dat je beter een nieuwe processor kan kopen :D

Het is net een nieuwe pc, Zucht hoeveel kost een nieuwe prosessor?

en daar zit zo'n processor in?

Da's een zware rip-off man, srry...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk het niet, je processor is echt slecht, ik denk dat je beter een nieuwe processor kan kopen :D

Het is net een nieuwe pc, Zucht hoeveel kost een nieuwe prosessor?

en daar zit zo'n processor in?

Da's een zware rip-off man, srry...

Het is een laptop hé, in de "betaalbare" laptops zitten geen superprocessors, daarom zijn deze ook niet echt geschikt voor games.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...