nusti Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Volgens systemrequirementslab heb ik enkel een probleem met mijn processor bij de aanbevolen systeemvereisten (zie bijlage), voor de rest voldoet mijn laptop aan alles. Wat houdt dit juist in ivm het spelen? Gaat mn beeld dan schokken omdat de processor niet snel genoeg is of maakt het niet uit? Alvast bedankt! Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat het spel bagger gaat draaien. Mijn oude systeem had 4 gig ddr geheugen, een ati 4850 512mb ddr3, wat allemaal ruim boven de eisen van het spel zit. Mijn processor was echter een amd X2 3800+ die op 2 x 2.2 gig draaide, wat niet niet genoeg was. Mijn frame rate was 15-19 fps. Ik heb mijn systeem geupgrade met een nieuw moederbord met een E8500 dualcore. de oude videokaart en 4 gig ddr2 geheugen en haal nu 45-50 fps. Reageren
yannicvanloon Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 heey dit is mijn computer besturingssysteem: Windows Vista Home premium Geheugen: 2GB Videokaart: matrox millenium P690 Plus LP PCIe X16 256MB processor: AMD Athlon ™ 64 X2 dual core processor 3800+ kan gta IV hierop draaien Reageren
wesley123 Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 op lage settings gaat die wel lukken Reageren
Flitskikker Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 heey dit is mijn computerbesturingssysteem: Windows Vista Home premium Geheugen: 2GB Videokaart: matrox millenium P690 Plus LP PCIe X16 256MB processor: AMD Athlon ™ 64 X2 dual core processor 3800+ kan gta IV hierop draaien Deze videokaart kan GTA4 helaas niet aan, aangezien de videokaart geen DirectX 9.0c en Shader Model 3.0 ondersteunt. Mvg, Flitskikker Reageren
yannicvanloon Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Geplaatst: 2 januari 2009 (bewerkt) heey dit is mijn computerbesturingssysteem: Windows Vista Home premium Geheugen: 2GB Videokaart: matrox millenium P690 Plus LP PCIe X16 256MB processor: AMD Athlon ™ 64 X2 dual core processor 3800+ kan gta IV hierop draaien Deze videokaart kan GTA4 helaas niet aan, aangezien de videokaart geen DirectX 9.0c en Shader Model 3.0 ondersteunt. Mvg, Flitskikker heey bedankt ik dacht het al eerdaags komt er een nieuwe kaart binnen die dit wel allemaal aankan. ZVG Yannic p.s. weet jij of er eerdaags nog een patch uitkomt voor gta IV Bewerkt: 2 januari 2009 door yannicvanloon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.