nicolaos1992 Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 ik heb de missie flatline van jimmy pegorino voltooid en ik krijg geen missies meer.. hoe komt dat?? zullen ze mij nog bellen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WaRioRZ Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 ik heb de missie flatline van jimmy pegorino voltooid en ik krijg geen missies meer..hoe komt dat?? zullen ze mij nog bellen?? Heb je ook al die missie gestart in het internetcafé waar je een meisje moest kidnappen. Dat nummer komt dan in je telefoon. Mob girl heet ze dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nicolaos1992 Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 ik heb de missie flatline van jimmy pegorino voltooid en ik krijg geen missies meer..hoe komt dat?? zullen ze mij nog bellen?? Heb je ook al die missie gestart in het internetcafé waar je een meisje moest kidnappen. Dat nummer komt dan in je telefoon. Mob girl heet ze dan. ja met die roze auto..ik heb alle alle missies van jimmy voltooid..van ray..van phill bell..bernie..gerry..packie..derrick..fracis..enzo meer.. please help.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nicolaos1992 Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 hebben die assasination missies daar ook iets mee te maken?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 hebben die assasination missies daar ook iets mee te maken?? Assassination missies hebben daar niets mee te maken, dit zijn zijmissies, en dus niet benodigd voor de storyline. Verder nog een paar standaard vragen: heb je To Live and Die in Alderney, Pest Control en Buoys Ahoy al gedaan? ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nicolaos1992 Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) hebben die assasination missies daar ook iets mee te maken?? Assassination missies hebben daar niets mee te maken, dit zijn zijmissies, en dus niet benodigd voor de storyline. Verder nog een paar standaard vragen: heb je To Live and Die in Alderney, Pest Control en Buoys Ahoy al gedaan? ^^ buoys ahoy van bernie wel..die andere niet.. maar op mijn map staat geen 1 letter van een opdrachtgever dus.. ahja en ik kreeg een gele sportwagen (ik denk een infernus) van bernie..dat was de laatste letter die op mijn map stond.. Bewerkt: 22 december 2008 door nicolaos1992 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 hebben die assasination missies daar ook iets mee te maken?? Assassination missies hebben daar niets mee te maken, dit zijn zijmissies, en dus niet benodigd voor de storyline. Verder nog een paar standaard vragen: heb je To Live and Die in Alderney, Pest Control en Buoys Ahoy al gedaan? ^^ buoys ahoy van bernie wel..die andere niet.. maar op mijn map staat geen 1 letter van een opdrachtgever dus.. ahja en ik kreeg een gele sportwagen (ik denk een infernus) van bernie..dat was de laatste letter die op mijn map stond.. save gewoon een of 2 keer, zodat er wat tijd vergaat in de game, soms moet je gewoon wachten op een bepaald tijdstip. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nicolaos1992 Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 hebben die assasination missies daar ook iets mee te maken?? Assassination missies hebben daar niets mee te maken, dit zijn zijmissies, en dus niet benodigd voor de storyline. Verder nog een paar standaard vragen: heb je To Live and Die in Alderney, Pest Control en Buoys Ahoy al gedaan? ^^ buoys ahoy van bernie wel..die andere niet.. maar op mijn map staat geen 1 letter van een opdrachtgever dus.. ahja en ik kreeg een gele sportwagen (ik denk een infernus) van bernie..dat was de laatste letter die op mijn map stond.. save gewoon een of 2 keer, zodat er wat tijd vergaat in de game, soms moet je gewoon wachten op een bepaald tijdstip. heb het al gvonden..ik wou pay 'n spray doen in alderny en dacht van ik ga eens kijken bij phill bell en voilla er stond daar een marker zonder het me aanwees in map.. toch bedankt wiki gta rulezz!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.