Jump to content

flatline


nicolaos1992

Recommended Posts

ik heb de missie flatline van jimmy pegorino voltooid en ik krijg geen missies meer..

hoe komt dat??

zullen ze mij nog bellen??

Heb je ook al die missie gestart in het internetcafé waar je een meisje moest kidnappen. Dat nummer komt dan in je telefoon. Mob girl heet ze dan.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de missie flatline van jimmy pegorino voltooid en ik krijg geen missies meer..

hoe komt dat??

zullen ze mij nog bellen??

Heb je ook al die missie gestart in het internetcafé waar je een meisje moest kidnappen. Dat nummer komt dan in je telefoon. Mob girl heet ze dan.

ja met die roze auto..ik heb alle alle missies van jimmy voltooid..van ray..van phill bell..bernie..gerry..packie..derrick..fracis..enzo meer..

please help..

Link to comment
Delen op andere websites

hebben die assasination missies daar ook iets mee te maken??

Assassination missies hebben daar niets mee te maken, dit zijn zijmissies, en dus niet benodigd voor de storyline.

Verder nog een paar standaard vragen: heb je To Live and Die in Alderney, Pest Control en Buoys Ahoy al gedaan? ^^

buoys ahoy van bernie wel..die andere niet.. maar op mijn map staat geen 1 letter van een opdrachtgever dus..

ahja en ik kreeg een gele sportwagen (ik denk een infernus) van bernie..dat was de laatste letter die op mijn map stond..

Bewerkt: door nicolaos1992
Link to comment
Delen op andere websites

hebben die assasination missies daar ook iets mee te maken??

Assassination missies hebben daar niets mee te maken, dit zijn zijmissies, en dus niet benodigd voor de storyline.

Verder nog een paar standaard vragen: heb je To Live and Die in Alderney, Pest Control en Buoys Ahoy al gedaan? ^^

buoys ahoy van bernie wel..die andere niet.. maar op mijn map staat geen 1 letter van een opdrachtgever dus..

ahja en ik kreeg een gele sportwagen (ik denk een infernus) van bernie..dat was de laatste letter die op mijn map stond..

save gewoon een of 2 keer, zodat er wat tijd vergaat in de game, soms moet je gewoon wachten op een bepaald tijdstip.

Link to comment
Delen op andere websites

hebben die assasination missies daar ook iets mee te maken??

Assassination missies hebben daar niets mee te maken, dit zijn zijmissies, en dus niet benodigd voor de storyline.

Verder nog een paar standaard vragen: heb je To Live and Die in Alderney, Pest Control en Buoys Ahoy al gedaan? ^^

buoys ahoy van bernie wel..die andere niet.. maar op mijn map staat geen 1 letter van een opdrachtgever dus..

ahja en ik kreeg een gele sportwagen (ik denk een infernus) van bernie..dat was de laatste letter die op mijn map stond..

save gewoon een of 2 keer, zodat er wat tijd vergaat in de game, soms moet je gewoon wachten op een bepaald tijdstip.

heb het al gvonden..ik wou pay 'n spray doen in alderny en dacht van ik ga eens kijken bij phill bell en voilla er stond daar een marker zonder het me aanwees in map..

toch bedankt :D

wiki gta rulezz!!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...