Fbi-Crew Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Ik keek zo op internet toen zag ik gta iv the lost and damned hmm is dat nep of is dat gwn een nieuwe gta? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Dat is echt en het is een uitbreidings pakket voor de pc versie. Meer missies, nieuwe characters en nieuwe voertuigen geloof ik. Reageren
Limbolander Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 volgens mij leef jij nog onder een steen, als je nu een beetje zou rondkijken op het forum.. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) Dat is echt en het is een uitbreidings pakket voor de pc versie. Meer missies, nieuwe characters en nieuwe voertuigen geloof ik. Dit is niet een uitbreidingspakket voor de PC-versie, dit is er één voor de Xbox 360 versie. Meer info vind je op WikiGTA. Edit @ hieronder: daar is nog niets over bekend gemaakt, dus ik neem aan dat het niet zo is. Bewerkt: 22 december 2008 door Hanneswasco Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Dit is niet een uitbreidingspakket voor de PC-versie, dit is er één voor de Xbox 360 versie. Meer info vind je op WikiGTA. Het kan natuurlijk ook voor de pc zijn, want xbox en pc zijn beide van Microsoft. Reageren
Dvt Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) Dit is niet een uitbreidingspakket voor de PC-versie, dit is er één voor de Xbox 360 versie. Meer info vind je op WikiGTA. Het kan natuurlijk ook voor de pc zijn, want xbox en pc zijn beide van Microsoft. Ja maar het is aangekondigt voor de 360 dus we houden het op Xbox 360. Bewerkt: 22 december 2008 door Dvt Reageren
naokske Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 kwil ni ambetant doen ofzo eh, ma der zijn de laatste week al enorm veel threads aangemaakt met het zelfde onderwerp : De DLC van GTA IV... wrm elke keer een nieuwe thread make? search before you post XD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.