Jump to content

GTA gevoel


Muay Thai

Recommended Posts

Door al zo lang geen GTA meer gespeeld te hebben ben ik een beetje mijn GTA gevoel kwijt. Nou is mijn vraag : Als ik GTA IV koop krijg je dat gevoel weer terug ?

Want ik kijk echt nu heel anders tegen GTA aan dan dat ik in het begin deed.

Link to comment
Delen op andere websites

Door al zo lang geen GTA meer gespeeld te hebben ben ik een beetje mijn GTA gevoel kwijt. Nou is mijn vraag : Als ik GTA IV koop krijg je dat gevoel weer terug ?

Want ik kijk echt nu heel anders tegen GTA aan dan dat ik in het begin deed.

Geen idee of je je gevoel terugkrijgt. Ik heb dat zogenaamde gevoel wel behouden met GTA IV, maar ik vond bijvoorbeeld de sfeer van San Andres echt wat uitstralen wat hier naar mijn mening minder is. Kortom, we kunnen daar niet over oordelen. Koop het spel of speel het bij iemand anders en wacht af wat er met je gevoelens gebeurt.

Link to comment
Delen op andere websites

gta IV heeft wel een sfeertje vind ik. Vind dat vice city, san andreas etc allemaal een sfeertje hadden, de enige gta's die dat amper hadden was liberty city stories en vice city stories, al was die 2e nog te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind niet dat GTA IV dat lekkere sfeertje heeft. Iniedergeval niet het gevoel van GTA Vice city en San Andreas, door er aan te denken heb ik weer zin om die spellen te spelen. Bij GTA IV niet.

Maar alsnog is GTA IV een geweldig spel, vooral door de graphics en die goede verhaallijn.

Link to comment
Delen op andere websites

vice city had bij mij persoonlijk het meeste dat gevoel, hou nu eenmaal van zonnige games enzo, dus dat was helemaal mijn ding, hou normaal niet zo van donker en somber wat gta IV best wel is, maar vond toch dat het een goede sfeer had, en een goed verhaal waar ze soms wel wat te ver gingen met dat niko alles alleen maar voor t geld deed.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik voelde veel sfeer bij GTA: VC (de missies en gewoon alles), ook bij GTA III (het intromuziekje), GTA: SA had ook wel een sfeertje vond ik, maar was niet echt een warm sfeertje ofzo wat ik bij VC wel had :o

En dan heb je nog GTA IV, die vind ik wel weer een sfeertje hebben, het geeft mij nl. het gevoel dat ik echt in New York zit ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...