Jump to content

Fallout 3 kopen?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey allemaal,

ik heb nog nooit een rpg op de pc gespeeld(of op console), maar iedereen is zo positief over fallout 3.

Dus nu twijfel ik of ik die moet kopen als ik totaal nieuw ben in de rpg's. Met andere woorden, is het spel beginnersvriendelijk?

Alvast bedankt voor je mening :tu:

Yosata

oh jah, hoeveel arde schijfruimte neemt het spel in, dat kan ik nergens vinden

Bewerkt: door yosata
Geplaatst:

Ik vind het wel gebruikers vriendelijk :puh:

ik ben zelf ook redelijk nieuw, ik had hiervoor alleen Oblivion :puh:

Geplaatst:

Ja, het is zeker het geld waard. De graphics, en de gameplay is fantastisch. Wat ik best wel k*t vindt is dat erg monsters inzitten... :7 Maarja, dat maakt niks uit zolang het spel goed is. Het is echt het geld waard, het verhaal is goed. Kopen! :tu:

Geplaatst:

ik vond het soms wel een beetje eng ja, maar heel moeilijk is het niet :puh: (net uitgespeeld, sjezus dat was leuk...)

Geplaatst:

Als je Windows XP hebt, neemt Fallout 3 1 GB aan hardeschijfruimte in, bij Vista het dubbele, 2 GB.

Ik heb het spel niet, dus daar kan ik verder niks over zeggen.

Geplaatst:
oh jah, hoeveel arde schijfruimte neemt het spel in, dat kan ik nergens vinden

7 GB.

Ik weet niet of je het een leuk spel vindt. Als je RPG's niks vindt...

• 6 maanden later...
Geplaatst:

Heel leuk spel erg mooi verhaal soms kan het inderdaad wel eng zijn maar ik ben af en toe ook een pussy :7 op de pc is wel een leuk extra'tje als je hem hebt uitgespeelt (of er voor) G.E.C.K. Garden of eden creation kit downloaden is een soort modding programma :puh: is best wel grappig

• 2 maanden later...
Geplaatst:

ik dacht erover na, om het spel te kopen, Maar ik kan echt niet zo goed tegen enge dingen. ^_^

En aangezien je in dit spel vaak in die donkere omgevingen zit, en er opeens een Ghoul ofz op je af kan springen. heb ik dit spel toch maar niet gekocht.

Geplaatst:

Wanneer komt trouwen The game of the year Edition voor de PS3? Daar wacht ik op aangezien Fallout 3 op de PC een topper was :Y

Geplaatst:
ik dacht erover na, om het spel te kopen, Maar ik kan echt niet zo goed tegen enge dingen. ^_^

En aangezien je in dit spel vaak in die donkere omgevingen zit, en er opeens een Ghoul ofz op je af kan springen. heb ik dit spel toch maar niet gekocht.

Het is echt NIET eng :?

Ik heb het spel zelf en het is een echte aanrader.

Beste omgeving denk ik die ik al heb gezien, leuke quests enz.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...