Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb met de Map Editor de gamekasten, een pooltafel en een CJD-500 in een savehouse gezet. Maar nu staan ze er wel, maar ze doen het niet. Tenminste, ik kan er niet op spelen. :-( Weet iemand hoe ik die dingen werkend krijg?

Edit: Merk dat ik het verkeerd heb geplaatst, kan deze verplaatst worden? :-(

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb met de Map Editor de gamekasten, een pooltafel en een CJD-500 in een savehouse gezet. Maar nu staan ze er wel, maar ze doen het niet. Tenminste, ik kan er niet op spelen. :-( Weet iemand hoe ik die dingen werkend krijg?

Edit: Merk dat ik het verkeerd heb geplaatst, kan deze verplaatst worden? :-(

Deze spelletjes zijn in de main.scm aangegeven. Je kan proberen deze spelletjes te vinden, en dan kopieren en proberen op de goede plek te zetten. Maar je weet niet of het dan helemaal goed gaat. Dit is dus vrij lastig :)

@hieronder: .... Geen idee. Je kan proberen met een aantal zoekwoorden een CTRL+F doen...

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:
Ik heb met de Map Editor de gamekasten, een pooltafel en een CJD-500 in een savehouse gezet. Maar nu staan ze er wel, maar ze doen het niet. Tenminste, ik kan er niet op spelen. :-( Weet iemand hoe ik die dingen werkend krijg?

Edit: Merk dat ik het verkeerd heb geplaatst, kan deze verplaatst worden? :-(

Deze spelletjes zijn in de main.scm aangegeven. Je kan proberen deze spelletjes te vinden, en dan kopieren en proberen op de goede plek te zetten. Maar je weet niet of het dan helemaal goed gaat. Dit is dus vrij lastig :)

Proberen kan altijd. Enig idee hoe ik ze kan herkennen? _O_

Geplaatst:

De spelletjes zijn in de main.scm aangemaakt als een

external script en dat script is zo gemaakt dat elke pooltafel, gamekast, ..

Maakt niet uit welke, bruikbaar is, je moet niet persee aangeven, die kast

doet dat enzovoort.

Bv. Zet met de map editor eens zo een rad voor aan

te draaien, het mannetje (vrouw in dit geval) komt er automatisch bij.

:sigaar: Tom

Geplaatst:
De spelletjes zijn in de main.scm aangemaakt als een

external script en dat script is zo gemaakt dat elke pooltafel, gamekast, ..

Maakt niet uit welke, bruikbaar is, je moet niet persee aangeven, die kast

doet dat enzovoort.

Bv. Zet met de map editor eens zo een rad voor aan

te draaien, het mannetje (vrouw in dit geval) komt er automatisch bij.

:sigaar: Tom

Hoe kan het dan dat mijn gamekasten, CJD-500 en pooltafel onbruikbaar zijn? :-(

Geplaatst: (bewerkt)

Geen idee, geef eens de id nummers en de namen van de objecten waarover

het gaat, ik zal er eens naar kijken.

"

PS: Dit is het verkeerde forum. Dit moet in "Overige hulp" staan.

:sigaar: Tom

Bewerkt: door .:TOM:.
Geplaatst:
Geen idee, geef eens de id nummers en de namen van de objecten waarover

het gaat, ik zal er eens naar kijken.

2028 SWANK_CONSOLE (CJD-500)
2681 CJ_COIN_OP (Go Go Space Monkey)
2778 CJ_COIN_OP1 (Bee Bee Gone)
2779 CJ_COIN_OP2 (Duality)
2964 k_pooltablesm (Pooltafel)

Daarnaast heb ik nog een bank en een tv voor de CJD-500. Maar daar kun je zo ie zo al niks mee doen.

PS: Dit is het verkeerde forum. Dit moet in "Overige hulp" staan.

:sigaar: Tom

Dat had ik ook al door, zie eerste post z'n edit. ;)

Geplaatst:

Je hebt gelijk, ze gaan niet. Hetgeen dat ik wel ondervonden heb is dat

die in The Ten Green Bottles ook niet gaan.

Dit was bij een new game dus ik denk dat het hieraan ligt?

Probeer het eens wat verder in het spel.

Heb momenteel zelf geen savegames.

:sigaar: Tom

Geplaatst: (bewerkt)
Je hebt gelijk, ze gaan niet. Hetgeen dat ik wel ondervonden heb is dat

die in The Ten Green Bottles ook niet gaan.

Dit was bij een new game dus ik denk dat het hieraan ligt?

Probeer het eens wat verder in het spel.

Heb momenteel zelf geen savegames.

:sigaar: Tom

Het werkt. :Y Ik had een savegame rond de misse Doberman. En de pooltafel + gamekasten werkten! _O_ Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! _O_

PS: Nog een screentje ter bewijs: :7

gamekamer.jpg

Edit: Er staat nu ook een marker bij de kledingkast? (Ik heb het ongebruikte moderne safehouse gebruikt voor de gamehall) :cab:

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst:
Geen probleem Bassie en Adriaan ? :7 Wat bedoel je met die marker

bij de kledingkast?

:sigaar: Tom

Ik heb het ongebruikte moderne safehouse gebruikt voor de gamehall. Alleen dit safehouse bevatte ook een kledingkastdeur. Waar nu een marker bij staat. :cab:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...