Basssss Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) Ik heb met de Map Editor de gamekasten, een pooltafel en een CJD-500 in een savehouse gezet. Maar nu staan ze er wel, maar ze doen het niet. Tenminste, ik kan er niet op spelen. Weet iemand hoe ik die dingen werkend krijg? Edit: Merk dat ik het verkeerd heb geplaatst, kan deze verplaatst worden? Bewerkt: 22 december 2008 door Basssss Reageren
Beagle Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) Ik heb met de Map Editor de gamekasten, een pooltafel en een CJD-500 in een savehouse gezet. Maar nu staan ze er wel, maar ze doen het niet. Tenminste, ik kan er niet op spelen. Weet iemand hoe ik die dingen werkend krijg?Edit: Merk dat ik het verkeerd heb geplaatst, kan deze verplaatst worden? Deze spelletjes zijn in de main.scm aangegeven. Je kan proberen deze spelletjes te vinden, en dan kopieren en proberen op de goede plek te zetten. Maar je weet niet of het dan helemaal goed gaat. Dit is dus vrij lastig @hieronder: .... Geen idee. Je kan proberen met een aantal zoekwoorden een CTRL+F doen... Bewerkt: 22 december 2008 door Beagle Reageren
Basssss Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Ik heb met de Map Editor de gamekasten, een pooltafel en een CJD-500 in een savehouse gezet. Maar nu staan ze er wel, maar ze doen het niet. Tenminste, ik kan er niet op spelen. Weet iemand hoe ik die dingen werkend krijg?Edit: Merk dat ik het verkeerd heb geplaatst, kan deze verplaatst worden? Deze spelletjes zijn in de main.scm aangegeven. Je kan proberen deze spelletjes te vinden, en dan kopieren en proberen op de goede plek te zetten. Maar je weet niet of het dan helemaal goed gaat. Dit is dus vrij lastig Proberen kan altijd. Enig idee hoe ik ze kan herkennen? Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 De spelletjes zijn in de main.scm aangemaakt als een external script en dat script is zo gemaakt dat elke pooltafel, gamekast, .. Maakt niet uit welke, bruikbaar is, je moet niet persee aangeven, die kast doet dat enzovoort. Bv. Zet met de map editor eens zo een rad voor aan te draaien, het mannetje (vrouw in dit geval) komt er automatisch bij. Tom Reageren
Basssss Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2008 De spelletjes zijn in de main.scm aangemaakt als een external script en dat script is zo gemaakt dat elke pooltafel, gamekast, .. Maakt niet uit welke, bruikbaar is, je moet niet persee aangeven, die kast doet dat enzovoort. Bv. Zet met de map editor eens zo een rad voor aan te draaien, het mannetje (vrouw in dit geval) komt er automatisch bij. Tom Hoe kan het dan dat mijn gamekasten, CJD-500 en pooltafel onbruikbaar zijn? Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) Geen idee, geef eens de id nummers en de namen van de objecten waarover het gaat, ik zal er eens naar kijken. " PS: Dit is het verkeerde forum. Dit moet in "Overige hulp" staan. Tom Bewerkt: 22 december 2008 door .:TOM:. Reageren
Basssss Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Geen idee, geef eens de id nummers en de namen van de objecten waarover het gaat, ik zal er eens naar kijken. 2028 SWANK_CONSOLE (CJD-500) 2681 CJ_COIN_OP (Go Go Space Monkey) 2778 CJ_COIN_OP1 (Bee Bee Gone) 2779 CJ_COIN_OP2 (Duality) 2964 k_pooltablesm (Pooltafel) Daarnaast heb ik nog een bank en een tv voor de CJD-500. Maar daar kun je zo ie zo al niks mee doen. PS: Dit is het verkeerde forum. Dit moet in "Overige hulp" staan. Tom Dat had ik ook al door, zie eerste post z'n edit. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Je hebt gelijk, ze gaan niet. Hetgeen dat ik wel ondervonden heb is dat die in The Ten Green Bottles ook niet gaan. Dit was bij een new game dus ik denk dat het hieraan ligt? Probeer het eens wat verder in het spel. Heb momenteel zelf geen savegames. Tom Reageren
Basssss Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) Je hebt gelijk, ze gaan niet. Hetgeen dat ik wel ondervonden heb is dat die in The Ten Green Bottles ook niet gaan. Dit was bij een new game dus ik denk dat het hieraan ligt? Probeer het eens wat verder in het spel. Heb momenteel zelf geen savegames. Tom Het werkt. Ik had een savegame rond de misse Doberman. En de pooltafel + gamekasten werkten! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! Dankje! PS: Nog een screentje ter bewijs: Edit: Er staat nu ook een marker bij de kledingkast? (Ik heb het ongebruikte moderne safehouse gebruikt voor de gamehall) Bewerkt: 24 december 2008 door Basssss Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Geen probleem Bassie en Adriaan ? Wat bedoel je met die marker bij de kledingkast? Tom Reageren
Basssss Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Geen probleem Bassie en Adriaan ? Wat bedoel je met die markerbij de kledingkast? Tom Ik heb het ongebruikte moderne safehouse gebruikt voor de gamehall. Alleen dit safehouse bevatte ook een kledingkastdeur. Waar nu een marker bij staat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.