Lars90 Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Hoi.. ik heb net daemon tools gedownload en nu wil ik het gebruiken en dat komt er te staan you need local administrator privileges to run DAEMON TOOLS LITE for the first time?? Wat is dit?? heb windows vista een eigen computer zonder andere gebruikers en het is daemon tools lite alvast bedankt
Hayte Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 is Daemon Tools niet illegaal? anywayz, ik zou naar het forum ervan gaan...
Fedmas Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Hey, DT is niet illegaal opzich, maar het word gebruikt voor illegale dingen. Ik zou idd maar een ander forum zoeken, want ik heb zo'n idee dat je niet geholpen wordt.
Limbolander Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 rechterklik en dan draaien als administrator.
Thundercover Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 DT is niet illegaal opzich, maar het word gebruikt voor illegale dingen. Inderdaad, en er zijn in het verleden ook al topics voor gesloten.
Recommended Posts