HA5H Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 Heel simpel. Ik weet dat deze vraag al 1000en keren is gesteld, maar wie kan ik het beste vermoorden? Playboy of Dwayne? Ik dacht zelf aan Playboy omdat je daar meer+het geld krijgt en bij Dwayne alleen maar het geld krijgt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 Playboy X, want dan krijg je zijn safehouse. Jezus alsof de zoekfunctie gebruiken zo moeilijk is.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 Als je nog verder twijfelt, kijk dan hier. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dj-GTA Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Ik heb zelf gekozen voor Playbox X. Omdat ik dat safehouse wel kon gebruiken altijd handig om een plaats meer te hebben om te saven Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Ik heb ook Playboy X vermoord, 1. Voor het Savehouse. 2. Voor de moeilijkheidsgraad want het is moeilijker te halen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Dit topic kan gesloten worden, aangezien ik deze missie allang heb gedaan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Mja heb ook playboy gedaan slotje? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Spoilah in da titlez. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Spoilah in da titlez. Ey mannnnn. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Ik denk dat haast iedereen playboy X vermoorde, dat huis is prachtig en zo moeilijk is het niet. Tevens vind ik hem maar een vervelent ventje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maikel007 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Playboy X, je krijgt zijn huis. Als je Dwayne dood heb je geen respect meer van Playboy X Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Ikzelf heb ervoor gekozen om playboy X om te leggen. Waarom? Ik mocht hem niet, zoals hij deed en zoals hij deed tegen Niko. Dan verraadt hij Dwayne ook, hij was dus een behoorlijke klootzak. Denk niet dat je iets fout hebt gedaan wanneer je Dwayne wel vermoord want je keuze is altijd goed. Het probleem is dat het een een betere beloning heeft en de andere een wat mindere, als dat niet zo was dan zouden mensen veel vaker voor zichzelf denken in plaats van meteen naar WikiGTA gaan om te kijken welke ze moeten doen. Gebruik in het vervolg wel even de Zoekfunctie voor dat je een topic aanmaakt zodat je zeker weet dat hij nog niet eerder is aangemaakt door iemand. Als je daar dan een topic mee vindt dan kun je vaak in dat topic wel een antwoord vinden en is een nieuw topic aanmaken helemaal niet nodig. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pjrules Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 Ik heb ook Playboy X vermoord, want dan krijg je zijn safehuis en Dwayne zal je vriend worden. Als je goeie vrienden bent met hem zal hij je de mogelijkheid geven om een paar mannetjes te geven die je zullen beschermen. héél handig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_KillA Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) Ikzelf heb Playboy X ''gekilled'' omdat je dan zijn huis krijgt waar je dan ook gelijk kan saven ( ) en je dan ook gelijk in je klerenkast de kleren van het poppetje van GTA 3 krijgt (die je dan ook gelijk kan aantrekken ) PS. Ik weet niet hoe dat poppetje heet Bewerkt: 29 december 2008 door GTA_KillA Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 Ikzelf heb Playboy X ''gekilled'' omdat je dan zijn huis krijgt waar je dan ook gelijk kan saven ( ) en je dan ook gelijk in je klerenkast de kleren van het poppetje van GTA 3 krijgt (die je dan ook gelijk kan aantrekken ) PS. Ik weet niet hoe dat poppetje heet Je bedoelt Claude? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts