Jump to content

The Holland Play


HA5H

Recommended Posts

Heel simpel.

Ik weet dat deze vraag al 1000en keren is gesteld, maar wie kan ik het beste vermoorden?

Playboy of Dwayne?

Ik dacht zelf aan Playboy omdat je daar meer+het geld krijgt en bij Dwayne alleen maar het geld krijgt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf heb ervoor gekozen om playboy X om te leggen. Waarom? Ik mocht hem niet, zoals hij deed en zoals hij deed tegen Niko. Dan verraadt hij Dwayne ook, hij was dus een behoorlijke klootzak. Denk niet dat je iets fout hebt gedaan wanneer je Dwayne wel vermoord want je keuze is altijd goed. Het probleem is dat het een een betere beloning heeft en de andere een wat mindere, als dat niet zo was dan zouden mensen veel vaker voor zichzelf denken in plaats van meteen naar WikiGTA gaan om te kijken welke ze moeten doen.

Gebruik in het vervolg wel even de Zoekfunctie voor dat je een topic aanmaakt zodat je zeker weet dat hij nog niet eerder is aangemaakt door iemand. Als je daar dan een topic mee vindt dan kun je vaak in dat topic wel een antwoord vinden en is een nieuw topic aanmaken helemaal niet nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook Playboy X vermoord, want dan krijg je zijn safehuis en Dwayne zal je vriend worden. Als je goeie vrienden bent met hem zal hij je de mogelijkheid geven om een paar mannetjes te geven die je zullen beschermen. héél handig :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf heb Playboy X ''gekilled'' omdat je dan zijn huis krijgt waar je dan ook gelijk kan saven ( :duh: ) en je dan ook gelijk in je klerenkast de kleren van het poppetje van GTA 3 krijgt (die je dan ook gelijk kan aantrekken :puh:)

PS. Ik weet niet hoe dat poppetje heet :7

Bewerkt: door GTA_KillA
Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf heb Playboy X ''gekilled'' omdat je dan zijn huis krijgt waar je dan ook gelijk kan saven ( :duh: ) en je dan ook gelijk in je klerenkast de kleren van het poppetje van GTA 3 krijgt (die je dan ook gelijk kan aantrekken :puh:)

PS. Ik weet niet hoe dat poppetje heet :7

Je bedoelt Claude?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...