GTA Haas Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Ikzelf heb Playboy X ''gekilled'' omdat je dan zijn huis krijgt waar je dan ook gelijk kan saven ( ) en je dan ook gelijk in je klerenkast de kleren van het poppetje van GTA 3 krijgt (die je dan ook gelijk kan aantrekken ) PS. Ik weet niet hoe dat poppetje heet Je bedoelt Claude? Ja, de kleren van Claude. Ik heb zelf voor Playboy X gekozen om te vermoorden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Lol, ik ben de enige die Dwayne vermoord heeft hier... Kom op. Zijn er geen anderen die ook Dwayne de eerste keer vermoord hebben, toen ze niet wisten wat de beloningen waren? Eigenlijk deed ik het expres, want alles in de game wees erop dat je Playboy X moest vermoorden, dus deed ik Dwayne. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hannes82 Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Lol, ik ben de enige die Dwayne vermoord heeft hier...Kom op. Zijn er geen anderen die ook Dwayne de eerste keer vermoord hebben, toen ze niet wisten wat de beloningen waren? Eigenlijk deed ik het expres, want alles in de game wees erop dat je Playboy X moest vermoorden, dus deed ik Dwayne. Nee hoor, ik heb dwayne ook omgelegd. Waarom? tsja, je moet iemand kiezen... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 Dit topic kan gesloten worden, aangezien ik deze missie allang heb gedaan En vervolgens toch door posten? Is nergens voor nodig he. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts