Jump to content

Nieuw systeem

Recommended Posts

Geplaatst:

een kleine tip, ff vragen of je 2 cds bij windows vista krijgt als je het koopt, een 32bit en een 64 bit.

Geplaatst:

Je kan beter een andere harde schijf pakken (Seagate of Maxtor). De Samsung SpinPoint T166 is niet zo goed, en is snel dood (heb ik 2 van gehad, en zijn allebei na 3 maanden 'overleden').

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb de PC een paar dagen geleden ontvangen en ik kan zeggen dat het heel vlot loopt. Ik speel GTA IV op hoogste instellingen met 45 FPS. Dus als iemand een systeem wilt kopen van ongeveer 1300 euro kan ik je deze zeker aanraden...

Moederbord is ook fantastisch, na 5 seconden kan je al op internet, je kan zelfs bestanden kopieren van je USB-Stick en nog veel meer.

Ik heb eigenlijk 1 slechte opmerking en dat is het lawaai van de behuizing, de behuizing ziet er zelf fantastisch uit, maar het is niet zo'n stille. Je kan er wel mee leven. De behuizing is wel SUPER koud.

Ik heb momenteel 32-bit Windows Vista erop gezet, maar binnenkort zal ik er 64-bit op zetten.

Bedankt voor jullie hulp.

Hier nog even systeeminformatie met Flitskikker InfoTool:

computer.gifComputer

• Fabrikant: System manufacturer
  • Computermodel: System Product Name
  • Computernaam: PC_WOETSHA
  • Systeemtype: x86 (32-bits) systeem

motherboard.gifMoederbord

• Fabrikant: ASUSTeK Computer INC.
  • Model: P6T DELUXE
  • BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc.
  • BIOS Model: BIOS Date: 11/21/08 16:19:56 Ver: 08.00.15, versie 0905
  • Aansluitingen: PCIEX4_1 (Vrij), PCIEX16_1 (Gebruikt), PCI1 (Vrij), PCI2 (Vrij), PCIEX16_2 (Vrij), PCIEX16_3 (Vrij)
  • Poorten: PS/2 Keyboard (Toetsenbord), USB12 (USB), USB34 (USB), USB56 (USB), USB78 (USB), IE1394_1 (FireWire), ESATA (8251 Compatibel), LAN1 (Netwerk), LAN2 (Netwerk), AUDIO (Audio), Audio Line Out1 (Audio), Audio Line Out2 (Audio), Audio Line Out3 (Audio), Audio Line Out4 (Audio), Audio Line Out5 (Audio), Audio Line Out6 (Audio), SATA1 (8251 Compatibel), SATA2 (8251 Compatibel), SATA3 (8251 Compatibel), SATA4 (8251 Compatibel), SATA5 (8251 Compatibel), SATA6 (8251 Compatibel), SAS1 (8251 Compatibel), SAS2 (8251 Compatibel), PRI_EIDE (8251 Compatibel), FLOPPY (Geen), USB910 (USB), USB1112 (USB), USB1314 (USB), IE1394_2 (FireWire), CD (Audio), AAFP (Audio), CPU_FAN (Geen), PWR_FAN (Geen), CHA_FAN1 (Geen), CHA_FAN2 (Geen), CHA_FAN3 (Geen), SPDIF_OUT (Audio), FP_AUDIO (Audio)

processor.gifProcessor

• Model: Intel® Core i7 CPU 920 @ 2.67GHz
  • Kloksnelheid: 2668 MHz
  • Socket: LGA1366

memory.gifGeheugen

• Grootte: 3062 MB RAM
  • Type(s): 2048 MB RAM (Overig, DIMM), 2048 MB RAM (Overig, DIMM)

harddisk.gifHardeschijf

• Bestandstype(s): NTFS (C:), NTFS (F:)
  • Grootte: 1527,68 GB (596,17 GB (C:) + 931,51 GB (F:) )
  • Vrije ruimte: 1152,08 GB (528,23 GB (C:) + 623,85 GB (F:) )

drives.gifStations

• Type(s): C: Lokale vaste schijf, D: Onbekend, E: Onbekend, F: Lokale vaste schijf
  • Model(len): C: SAMSUNG HD103UJ ATA Device IDE, D: TSSTcorp CDDVDW SH-S223F ATA Device, E: TSSTcorp CDDVDW SH-S223F ATA Device, F: SAMSUNG HD642JJ ATA Device IDE

soundcard.gifGeluidskaart

• Fabrikant: Analog Devices
  • Model: SoundMAX Integrated Digital HD Audio

videocard.gifVideokaart

• Model: NVIDIA GeForce GTX 260
  • Beeldprocessor: GeForce GTX 260
  • Geheugengrootte: 896 MB VRAM
  • Stuurprogramma: nvd3dum.dll,nvwgf2um.dll, versie 7.15.11.8084

display.gifBeeldscherm

• Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)
  • Model: Algemeen PnP-beeldscherm
  • Schermresolutie: 1680x1050
  • Kleurdiepte: 32-bits
  • Frequentie: 59 Hz

mouse.gifMuis

• Fabrikant: Microsoft
  • Model: HID-compliant muis
  • Aantal knoppen: 0
  • Aansluiting: USB

keyboard.gifToetsenbord

• Model: USB-HID
  • Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen)
  • Functietoetsen: 12

networkcard.gifNetwerkkaart

• Model(len): Marvell Yukon 88E8056 PCI-E Gigabit Ethernet Controller (Ethernet 802.3), Marvell Yukon 88E8056 PCI-E Gigabit Ethernet Controller (Ethernet 802.3)
  • Adressen: Privé

directx.gifDirectX

• Versie: 10.1

operatingsystem.gifBesturingssysteem

• Naam: Microsoft® Windows Vista™ Home Premium
  • Versie: 6.0.6001
  • Service Pack: Service Pack 1

info.gifGegenereerd door fkinfotl.gifFlitskikker InfoTool (Versie 2.2.0.5)

Geplaatst:

Blij om te horen man.. succes met je nieuwe pc!! :D

Hoop dat voor de mijne binnen kort ook de onderdelen allemaal beschikbaar zijn :tu:

Geplaatst:

erg mooi systeem en voor de prijs van een quadcore (yorksfield) zoals de Q5xx series kun je net zo goed een i7 halen die zijn toch zowat van dezelfde prijsklasse, enigste wat nog redelijk duur is is een moederbord voor een i7.

Misschien een tip voor jou biocount, mocht je je bestelling nog kunnen veranderen, zou ik je meteen een i7 aanraden.

Geplaatst:
erg mooi systeem en voor de prijs van een quadcore (yorksfield) zoals de Q5xx series kun je net zo goed een i7 halen die zijn toch zowat van dezelfde prijsklasse, enigste wat nog redelijk duur is is een moederbord voor een i7.

Misschien een tip voor jou biocount, mocht je je bestelling nog kunnen veranderen, zou ik je meteen een i7 aanraden.

Bedankt voor de tip, maar koop binnen 2 jaar toch weer een nieuwe pc.

Dan gaat die ik nu besteld hebt weer gratis naar familie of naar familie van me vriendin. :tu:

De pc die ik nu nog even gebruik die gaat naar me ma toe voor niets. ^_^

Iedergeval bedankt voor het mee denken man :tu:

Geplaatst:

Dan gaat die ik nu besteld hebt weer gratis naar familie of naar familie van me vriendin. :tu:

same, vind het al veel te leuk om een pc te bouwen ^^

Geplaatst:

Wil eigenlijk ook een keer zelf bouwen.

Enigste wat me moeilijk lijkt (of wat je ff moet weten)

is de bedrading en de koelpasta gebruiken.

Voor de rest dat in klikken en schroefjes en dingetjes durf ik wel aan en is allemaal logies.

Weet alleen niet of de bedrading allemaal logies is haha.

Geplaatst: (bewerkt)

Wil eigenlijk ook een keer zelf bouwen.

Enigste wat me moeilijk lijkt (of wat je ff moet weten)

is de bedrading en de koelpasta gebruiken.

Voor de rest dat in klikken en schroefjes en dingetjes durf ik wel aan en is allemaal logies.

Weet alleen niet of de bedrading allemaal logies is haha.

tegenwoordig heeft alles gewoon zijn eigen grootte en kleur, belangrijkste is dat je je moederbord goed aard, en koelpasta is gewoon een druppeltje, maar als ik het me goed herinner zit dat al op die standaard boxed ^^

verder staan er in de handleiding van je moederbord altijd heel veel informatie.

Bewerkt: door Scrtz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...