Jump to content

Out Of Commission


bleufire

Recommended Posts

Waar moet je op het eind heen met die motor :S ik ga steeds langs die mannetjes met die auto's op het eind, en rij verder. Dan kom ik zo'n schans tegen en dan moet ik landen op de landingsplaats van de helikopter. Of moet het niet zo??

Link to comment
Delen op andere websites

Waar moet je op het eind heen met die motor :S ik ga steeds langs die mannetjes met die auto's op het eind, en rij verder. Dan kom ik zo'n schans tegen en dan moet ik landen op de landingsplaats van de helikopter. Of moet het niet zo??

Je moet met je motor langs de kust rijden, en die boot volgen. Na een tijdje moet je op een schans rijden, en springen naar de helikopter.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Elke keer kom ik bij die motor en stap op en dan ben ik te laat.

Jimmy is dan al weg. :duh:

Iemand tips?

Ik heb het via de kade geprobeerd en via het water. :Y

Gewoon zo hard mogelijk racen met de motor. Enkel bij de bochten zul je goed moeten oppassen want daar is het bij mij een paar keer misgegaan. Ik ging dan namelijk zo hard dan ik zo goed als uit de bocht vloog waardoor mijn motor dus weg was. Bij de rechte stukken snel rijden en bij de bochten goed afremmen! Bij de schans (een groot recht stuk) zo snel als je maar kan en als het goed is komt er een cutscène waarin je ziet dat Niko vanaf de motor op de helikopter springt..

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan je dan in die helikopter klimmen? Ik druk steeds snel of (A)xbox net alsof je rent. Alleen elke keer val ik eraf, weet iemand hoe het wel moet? :D

Ja snel op A ;)

Ik heb hem trouwens ook gehaald.

Bewerkt: door Hannes82
Link to comment
Delen op andere websites

Jezus wat is dit een kut missie zeg ik heb em nu 5 keer gedaan en ging elke keer op een fucking lullige manier dood.... Een keer flipte de motor hem op de schans en nu ontplofte de helikopter ineens...................

Link to comment
Delen op andere websites

Jezus wat is dit een kut missie zeg ik heb em nu 5 keer gedaan en ging elke keer op een fucking lullige manier dood.... Een keer flipte de motor hem op de schans en nu ontplofte de helikopter ineens...................
Als je in de helicopter zit, zal de handlanger van Jimmy je met RPGs beschieten. Het is daarom verstandig wat afstand te houden. Uiteindelijk zal hij je heli toch raken, maar blijf dan vooral doorvliegen. Jacob zal er namelijk vroeg of laat in slagen de motor van Jimmy's boot in vuur te schieten. Vervolgens krijg je in een cutscene te zien hoe Niko de helicopter crasht op een pier. Wat er daarna gebeurt zal ik niet verklappen.. :puh:

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Jezus wat is dit een kut missie zeg ik heb em nu 5 keer gedaan en ging elke keer op een fucking lullige manier dood.... Een keer flipte de motor hem op de schans en nu ontplofte de helikopter ineens...................
Als je in de helicopter zit, zal de handlanger van Jimmy je met RPGs beschieten. Het is daarom verstandig wat afstand te houden. Uiteindelijk zal hij je heli toch raken, maar blijf dan vooral doorvliegen. Jacob zal er namelijk vroeg of laat in slagen de motor van Jimmy's boot in vuur te schieten. Vervolgens krijg je in een cutscene te zien hoe Niko de helicopter crasht op een pier. Wat er daarna gebeurt zal ik niet verklappen.. :puh:

Succes!

Bedankt :) ik heb hem gehaald. Ik merkte nu pas dat ik beschoten werd in die helikopter haha. Achteraf schoot ik nog perongeluk een politieman neer waardoor ik bijna alsnog dood ging.

Maar ik merkte opeens dat dit de laatste missie al was.[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Jezus wat is dit een kut missie zeg ik heb em nu 5 keer gedaan en ging elke keer op een fucking lullige manier dood.... Een keer flipte de motor hem op de schans en nu ontplofte de helikopter ineens...................
Als je in de helicopter zit, zal de handlanger van Jimmy je met RPGs beschieten. Het is daarom verstandig wat afstand te houden. Uiteindelijk zal hij je heli toch raken, maar blijf dan vooral doorvliegen. Jacob zal er namelijk vroeg of laat in slagen de motor van Jimmy's boot in vuur te schieten. Vervolgens krijg je in een cutscene te zien hoe Niko de helicopter crasht op een pier. Wat er daarna gebeurt zal ik niet verklappen.. :puh:

Succes!

dus je hoeft hem eigenlijk niet zelf kapot te schieten ?

want ik probeer het de hele tijd zelf enzo lukt het mij niet pff

nu nog maar eens proberen :)

Link to comment
Delen op andere websites

[...]

dus je hoeft hem eigenlijk niet zelf kapot te schieten ?

want ik probeer het de hele tijd zelf enzo lukt het mij niet pff

nu nog maar eens proberen :)

Zelf hoef je hem inderdaad alleen maar te volgen. Er zal dan vanzelf een cutscene komen. Raak dus ook niet in paniek als hij jou wél raakt.

Link to comment
Delen op andere websites

[...]

dus je hoeft hem eigenlijk niet zelf kapot te schieten ?

want ik probeer het de hele tijd zelf enzo lukt het mij niet pff

nu nog maar eens proberen :)

Zelf hoef je hem inderdaad alleen maar te volgen. Er zal dan vanzelf een cutscene komen. Raak dus ook niet in paniek als hij jou wél raakt.

bedankt voor de uitleg :)

het is me gelukt ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Jezus wat is dit een kut missie zeg ik heb em nu 5 keer gedaan en ging elke keer op een fucking lullige manier dood.... Een keer flipte de motor hem op de schans en nu ontplofte de helikopter ineens...................
Als je in de helicopter zit, zal de handlanger van Jimmy je met RPGs beschieten. Het is daarom verstandig wat afstand te houden. Uiteindelijk zal hij je heli toch raken, maar blijf dan vooral doorvliegen. Jacob zal er namelijk vroeg of laat in slagen de motor van Jimmy's boot in vuur te schieten. Vervolgens krijg je in een cutscene te zien hoe Niko de helicopter crasht op een pier. Wat er daarna gebeurt zal ik niet verklappen.. :puh:

Succes!

dus je hoeft hem eigenlijk niet zelf kapot te schieten ?

want ik probeer het de hele tijd zelf enzo lukt het mij niet pff

nu nog maar eens proberen :)

Niet doen, dat kost hoogte en ook veel tijd. Uiteindelijk raakt ie je toch.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...