Bv202 Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 Hey, Ik ben nu al een tijdje aan het wachten tot Dwayne me opbelt zodat ik de missie echt kan starten. Weet iemand hoelang dat duurt? Ik heb al enkele keren opgeslagen enzo, maar hij belt maar niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 Dit kan inderdaad een lange tijd duren. De beste tip is gewoon om andere missies te doen, en eventueel wat zijmissies of andere dingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 Wat ik heb gedaan, is Playbox X zelf bellen en daarna Dwayne. Toen verschenen de X en de D vanzelf op mn map Want ik vond het ook te lang duren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bv202 Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 Dwayne heeft me al gebeld... nu de volgende nog^_^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 Dwayne heeft me al gebeld... nu de volgende nog^_^ Als Dwayne je gebeld heeft moet je Playboy X bellen als je wilt dat het niet zo lang duurt zoals -Haakon- ook al gezegd heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bv202 Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 Ik heb het zo gedaan en het is me gelukt. Bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.