fryskeman Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 Wie kan mij helpen. We draaien hier helemaal door. Ik kan GTA gewoon normaal installeren maar als het op activeren aankomt dan doet die helemaal niks. Heb me geregistreerd bij Live en Rockstar games. Al een paar keer geprobeerd opnieuw spel er op te zetten maar kan dit spel niet activeren en daar balen we behoorlijk van want sit spel is nou niet echt om te zeggen zo goedkoop. Hopelijk heeft iemand een oplossing. BVD Fryskeman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 je kan ook offline activeren, probeer dat eens, staat in je gta IV map. Mocht dat ook niet lukken, steam downloaden via www.steampowered.com, misschien pakt die de key wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtavier Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 Ik heb hetzelfde probleem, de serieal wordt niet herkend. Echt een ding om je pc uit het raam te gooien. Kan iemand hulp geven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.