fctrick Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 waarom kan ik niet in een club ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 waarom kan ik niet in een club ??? Moet je 18 jaar of ouder voor zijn... Pennywise (doh!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fctrick Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 waarom kan ik niet in een club ??? Moet je 18 jaar of ouder voor zijn... Pennywise (doh!) ??????????????????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
njeg0d Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 In nightclubs kun je gewoon binnenlopen als het goed is. Bij de comedy clubs staat er als het goed is een marker voor de de ingang. Maar als je iemand belt om samen te gaan, bijvoorbeeld Roman, moet het zeker lukken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fctrick Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 In nightclubs kun je gewoon binnenlopen als het goed is. Bij de comedy clubs staat er als het goed is een marker voor de de ingang. Maar als je iemand belt om samen te gaan, bijvoorbeeld Roman, moet het zeker lukken. okj thx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 In nightclubs kun je gewoon binnenlopen als het goed is. Bij de comedy clubs staat er als het goed is een marker voor de de ingang. Maar als je iemand belt om samen te gaan, bijvoorbeeld Roman, moet het zeker lukken. okj thx Jeh ebt stip en comedy clubs, dat bedoel je toch? Op wikigta staat een goede map van waar je wel/niet in kan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.