Bv202 Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 Is dit een random missie ofzo? Ik kreeg een telefoontje van zo'n vrouw en moest de missie maar starten. Ik dacht "ik doe het even", maar vlak voor ik bij Roman was, ging ik dood. Al m'n wapens waren echter opgebruikt. Nu krijg ik telkens dat telefoontje meteen nadat ik m'n game laadt, dus de wapenwinkel verdwijnt van de kaart... nu moet ik hem doen zonder wapens. Is er een manier om de missie te beëindigen ofzo? Waarom start hij opeens? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
njeg0d Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) Je kan dat telefoontje ook niet opnemen, door (op de PS3) op rondje te drukken. En dan moet je gewoon wapens kopen, waarschijnlijk belt ze wel weer. Bewerkt: 22 december 2008 door njeg0d Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bv202 Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 Ah, dat zal ik proberen Start die missie op een randommoment ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Exoit Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 Ik doe dat ook zo bij werkt het wel !? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bv202 Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 Het is me gelukt op die manier. Bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 Ik las net dat het was opgelost Maar ik had datzelfde probleem :o Ik had net al een missie achter de rug met veel kogels die waren opgebruikt en grote pakhuizen die leeg werden geschoten. Kreeg ik dat telefoontje Nouja uiteindelijk in 2x gelukt Net als The Snow Storm, die lukte me ook in 2x. Toen dook ik in die boot aan de kade om te vluchten met die coke.... Schiet de agent op de kade mij door mn hoofd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.