Evan Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) Hee ik heb GTA: United geinstalleerd met 2 boslijnen mods. 1 voor vice city, de andere voor liberty city. Deze heb ik geinstalleerd maar ingame zie ik niks, nergens bushokjes ofso?? Misschien heb ik het wel verkeerd geinstalleerd, dat zou dan komen omdat ik geen duitse readme's kan begrijpen. Zou iemand mij willen helpen? En nog een klein vraagje: Is het mogelijk omg GTA: United met enb series te spelen?? Alvast bedankt! Edit: Oeps dit hoort natuurlijk in ''modding hulp'' sorry. Bewerkt: 22 december 2008 door Evan Reageren
T@rget Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Hee ik heb GTA: United geinstalleerd met 2 boslijnen mods.1 voor vice city, de andere voor liberty city. Deze heb ik geinstalleerd maar ingame zie ik niks, nergens bushokjes ofso?? Misschien heb ik het wel verkeerd geinstalleerd, dat zou dan komen omdat ik geen duitse readme's kan begrijpen. Zou iemand mij willen helpen? En nog een klein vraagje: Is het mogelijk omg GTA: United met enb series te spelen?? Alvast bedankt! Edit: Oeps dit hoort natuurlijk in ''modding hulp'' sorry. Op het eerste weet ik geen antwoord, maar het lijkt mij wel dat je het kunt spelen met ENB Series, je kunt het altijd proberen Reageren
Evan Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Hee ik heb GTA: United geinstalleerd met 2 boslijnen mods.1 voor vice city, de andere voor liberty city. Deze heb ik geinstalleerd maar ingame zie ik niks, nergens bushokjes ofso?? Misschien heb ik het wel verkeerd geinstalleerd, dat zou dan komen omdat ik geen duitse readme's kan begrijpen. Zou iemand mij willen helpen? En nog een klein vraagje: Is het mogelijk omg GTA: United met enb series te spelen?? Alvast bedankt! Edit: Oeps dit hoort natuurlijk in ''modding hulp'' sorry. Op het eerste weet ik geen antwoord, maar het lijkt mij wel dat je het kunt spelen met ENB Series, je kunt het altijd proberen Het probleem met enb series is dat hij het bestandje d3d9.dll moet overschrijven, en als ik dat doe dan krijg ik gta niet meer opgestart. omdat GTA: United ze eigen d3d9.dll nodig heeft. Reageren
Beagle Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Dan kan het niet Geef eens een link van die mod, of de readme. Reageren
Evan Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2008 het is een redelijk groot bestand, maargoed; http://gta-worldmods.planet-multiplayer.de...;contentid=3957 Misschien een rare vraag maar zou het mogelijk zijn om 2 dll files samen te voegen? Reageren
Beagle Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Nee. Niet als je daar onervaren mee bent. Het is mogelijk een DLL te veranderen, maar het is lastig en gevaarlijk. Ik raad het je neit aan. Reageren
Evan Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Dankje voor je hulp Is er nog iemand die mij wilt helpen met het probleem in me eerste bericht? Alvast bedankt Reageren
Beagle Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 (bewerkt) Dankje voor je hulp Is er nog iemand die mij wilt helpen met het probleem in me eerste bericht? Alvast bedankt -Het is niet mogelijk ENBseries én United samen te spelen door de 2 DLL's. En, het is inderdaad een groot bestand. Dus zou je misschien alleen de readme in een [ codebox ] kunnen zetten....? @Hieronder: Readme...? Bewerkt: 23 december 2008 door Beagle Reageren
Evan Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Dankje voor je hulp Is er nog iemand die mij wilt helpen met het probleem in me eerste bericht? Alvast bedankt -Het is niet mogelijk ENBseries én United samen te spelen door de 2 DLL's. En, het is inderdaad een groot bestand. Dus zou je misschien alleen de readme in een [ codebox ] kunnen zetten....? Dankje Beagle voor je hulp. Laat dat enb series gedoe maar zitten, ik bedoelde met mijn vorige bericht over die buslijnen mod. Thx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.