commando Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 hey, Ik heb ff een vraagje, ik kon het niet onder de zoekmachine vinden en ik weet ook niet of ik het onder GTA4 moet zien te vinden of modding topics: Weet iemand een site waarvan je (clothes/car )skins kan downloaden ( of zelf createn zoals gta 3 t/m sa ) ? mvg, Commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 Alstu een GTA IV skin: http://gta-iv-skin.uptodown.com/en/ Joking joking [/font] Maar volgens mij zijn er nog geen skins gemaakt voor GTA IV, aangezien deze pas uit is voor de PC en modders vanalles nog moeten zien te kraken en hacken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 haha, okey. Ja, denk ik ook . gewoon een kwestie van tijd... Ik vond en vind die kleding saai in GTA 4, dus ik d8 laat ik het maar ff vragen XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 (bewerkt) komt vast wel maak je geen zorgen .. ik ga eve zoeken hmm alleen maar een msnskin gevonden http://gta-4.en.malavida.com/d4818-free-download-windows en dat zoek je vast niet Bewerkt: 25 december 2008 door the_dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 (bewerkt) Je moet gtainside eens bezoeken, nu staat er nog niet veel op van GTA IV maar dat komt nog wel, zeker als je naar de andere gta's kijkt. Bewerkt: 25 december 2008 door SNIPER44 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Ik denk dat dit topic op het moment nog geen zin heeft :/ Aangezien er nog geen skins in GTA4 geimporteerd kunnen worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Ok, tnx mensen. respond maar als de tijd er rijp voor is (als de sites er zijn ) ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 (bewerkt) Je moet gtainside eens bezoeken, nu staat er nog niet veel op van GTA IV maar dat komt nog wel, zeker als je naar de andere gta's kijkt. Ja idd. Het is een goeie site en er staat nu al best wel veel op. Al 20 mods! GTAinside - Mods Bewerkt: 25 december 2008 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.