Reinier93 Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Hallo Ik zoek een goede rpg die lijkt op Oblivion en Morrowind. Dus geen japanse rpg's die vind ik niets aan:P Weet iemand deze? mvg Reinier Reageren
Rullez Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Je zou Fallout 3 is kunnen proberen, qua stijl heeft het weinig te maken met Oblivion. Maar het werkt wel het zelfde als Oblivion. Dit komt mede doordat Fallout 3 door dezelfde makers is gemaakt als Oblivion. Reageren
Reinier93 Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Je zou Fallout 3 is kunnen proberen, qua stijl heeft het weinig te maken met Oblivion. Maar het werkt wel het zelfde als Oblivion. Dit komt mede doordat Fallout 3 door dezelfde makers is gemaakt als Oblivion. Dat lijkt me ook wel een vet spel:) Reageren
-eend- Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 Dark Messiah lijkt er ook nog wel op.. na die 4maanden zoek je vast al een nieuwe Reageren
Reinier93 Geplaatst: 12 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2009 (bewerkt) Dark Messiah lijkt er ook nog wel op.. na die 4maanden zoek je vast al een nieuwe Ik heb pas sinds 2 weken FallOut 3, is een erg goed spel:) Maar ik zal Dark Messiah ook wel een bekijken. edit: Niet voor de PS3 jammer:, me pc is niet goed genoeg voor de nieuwere games, en daarom heb ik een PS3. Ik kijk uit naar The Elder Scrolls 5:) Bewerkt: 12 april 2009 door Reinier93 Reageren
candesco Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 Probeer Sacred 2 - Fallen Angel eens. Ook een vrije wereld en erg veel questen. Je kan alleen niet je eigen character bepalen, maar je kiest tussen 6 voorgedefineerde charracters. Dat zijn; Seraphim, High Elf, Dryad, Shadow Warrior, Temple Guardian en Inquisitor. Elk character heeft zijn eigen unieke vaardigheden. Zo is de Seraphim bedreven in technologie en magie, maar is ook goed in close combat. De shadow warrior is met name een melee character. High elf komt overeen met de klassieke mage. De dryad is de beste in boogschieten. De temple guardian gebruikt ook veel technologie en de inquisitor is een duister figuur die veel dark magic gebruikt. Het leuke is ook dat wanneer je je character stil laat staan deze begint te praten. Je kunt kiezen of je de light campaign doet of de shadow campaign, met uitzondering van de seraphim en inquisitor. met de seraphim speel je altijd de light campaign en als inquisitor werk je altijd de shadow campaign af. Daarmaast kies je dan een god die bij je past. Die god geeft je dan ook een speciale kracht die je kunt gebruiken. In Sacred 2 zijn er ook mounts, zoals paarden, maar ook unieke mounts die passend zijn bij elk character. Zo krijg je als seraphim een sabretooth tiger. Het spel bevat overigens muziek van de band blind guardian en er is een quest waar de band een rol in speelt. Na het einde van die quest is er dan een in-game concert van blind guardian. Reageren
Reinier93 Geplaatst: 31 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Probeer Sacred 2 - Fallen Angel eens. Ook een vrije wereld en erg veel questen. Je kan alleen niet je eigen character bepalen, maar je kiest tussen 6 voorgedefineerde charracters. Dat zijn; Seraphim, High Elf, Dryad, Shadow Warrior, Temple Guardian en Inquisitor. Elk character heeft zijn eigen unieke vaardigheden. Zo is de Seraphim bedreven in technologie en magie, maar is ook goed in close combat. De shadow warrior is met name een melee character. High elf komt overeen met de klassieke mage. De dryad is de beste in boogschieten. De temple guardian gebruikt ook veel technologie en de inquisitor is een duister figuur die veel dark magic gebruikt. Het leuke is ook dat wanneer je je character stil laat staan deze begint te praten. Je kunt kiezen of je de light campaign doet of de shadow campaign, met uitzondering van de seraphim en inquisitor. met de seraphim speel je altijd de light campaign en als inquisitor werk je altijd de shadow campaign af. Daarmaast kies je dan een god die bij je past. Die god geeft je dan ook een speciale kracht die je kunt gebruiken. In Sacred 2 zijn er ook mounts, zoals paarden, maar ook unieke mounts die passend zijn bij elk character. Zo krijg je als seraphim een sabretooth tiger. Het spel bevat overigens muziek van de band blind guardian en er is een quest waar de band een rol in speelt. Na het einde van die quest is er dan een in-game concert van blind guardian. Komt 5 juni voor de ps3. Ik zal er eens op letten:) Reageren
Reinier93 Geplaatst: 31 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Probeer Sacred 2 - Fallen Angel eens. Ook een vrije wereld en erg veel questen. Je kan alleen niet je eigen character bepalen, maar je kiest tussen 6 voorgedefineerde charracters. Dat zijn; Seraphim, High Elf, Dryad, Shadow Warrior, Temple Guardian en Inquisitor. Elk character heeft zijn eigen unieke vaardigheden. Zo is de Seraphim bedreven in technologie en magie, maar is ook goed in close combat. De shadow warrior is met name een melee character. High elf komt overeen met de klassieke mage. De dryad is de beste in boogschieten. De temple guardian gebruikt ook veel technologie en de inquisitor is een duister figuur die veel dark magic gebruikt. Het leuke is ook dat wanneer je je character stil laat staan deze begint te praten. Je kunt kiezen of je de light campaign doet of de shadow campaign, met uitzondering van de seraphim en inquisitor. met de seraphim speel je altijd de light campaign en als inquisitor werk je altijd de shadow campaign af. Daarmaast kies je dan een god die bij je past. Die god geeft je dan ook een speciale kracht die je kunt gebruiken. In Sacred 2 zijn er ook mounts, zoals paarden, maar ook unieke mounts die passend zijn bij elk character. Zo krijg je als seraphim een sabretooth tiger. Het spel bevat overigens muziek van de band blind guardian en er is een quest waar de band een rol in speelt. Na het einde van die quest is er dan een in-game concert van blind guardian. Komt 5 juni voor de ps3. Ik zal er eens op letten:) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.