Dotz Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) El Burro is een personage uit GTA1 & GTA3. Als je op "]deze[/b] link klikt. Krijg je informatie van hem, zoals je ziet staan bij ''Trivia'' is er een graffiti tekening te vinden van El Burro in het Liberty City van GTA4. Heeft iemand een screentje? Greetz Bewerkt: 22 december 2008 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 El Burro is een personage uit GTA1 & GTA3. Als je op "]deze[/b] link klikt. Krijg je informatie van hem, zoals je ziet staan bij ''Trivia'' is er een graffiti tekening te vinden van El Burro in het Liberty City van GTA4. Heeft iemand een screentje? Greetz Ik heb nog nooit iemand gehoord over de tekening, tenminste dat die was gevonden. Wel is dit plaatje van WikiGTA uit de trailer van de muurtekening: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta master 1 Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) El Burro is een personage uit GTA1 & GTA3. Als je op "]deze[/b] link klikt. Krijg je informatie van hem, zoals je ziet staan bij ''Trivia'' is er een graffiti tekening te vinden van El Burro in het Liberty City van GTA4. Heeft iemand een screentje? Greetz Ik heb nog nooit iemand gehoord over de tekening, tenminste dat die was gevonden. Wel is dit plaatje van WikiGTA uit de trailer van de muurtekening: (plaatje) Onder welke steen heb je geleefd dan? Kan ik je eens opzoeken Het was al bekend bij de release van de 2de trailer; zo'n half jaar voor de release van gta IV . Bewerkt: 22 december 2008 door gta master 1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 El Burro is een personage uit GTA1 & GTA3. Als je op "]deze[/b] link klikt. Krijg je informatie van hem, zoals je ziet staan bij ''Trivia'' is er een graffiti tekening te vinden van El Burro in het Liberty City van GTA4. Heeft iemand een screentje? Greetz Ik heb nog nooit iemand gehoord over de tekening, tenminste dat die was gevonden. Wel is dit plaatje van WikiGTA uit de trailer van de muurtekening: (plaatje) Onder welke steen heb je geleefd dan? Kan ik je eens opzoeken Het was al bekend bij de release van de 2de trailer; zo'n half jaar voor de release van gta IV . Ik leef onder steen: Ikhadhetoverdatiemanddetekeningvondin-game numeró ikwistallangvandietekeningvandetrailerikhadhetoverdetekeningin-game. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 Ik heb geleefd onder de: ikbenhiertevredenmeeënalsiemandhemin-gamevindpostdanookmaareven-steen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toeterneus Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 Die graf staat op het gebouw op de hoek van Stone Street en Dukes Boulevard op het eerste eiland. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 Die graf staat op het gebouw op de hoek van Stone Street en Dukes Boulevard op het eerste eiland. ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 Die graf staat op het gebouw op de hoek van Stone Street en Dukes Boulevard op het eerste eiland. ? die graf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 Die 'graf' is voor hem een afkorting van 'graffiti'.. Dat ook weer duidelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 Die 'graf' is voor hem een afkorting van 'graffiti'.. Dat ook weer duidelijk oh ok, thnx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 Die 'graf' is voor hem een afkorting van 'graffiti'.. Dat ook weer duidelijk oh ok, thnx Is Engels hè, maar dan afgekort! Heb ook weleens moeite met gemixte taal zinnen! Een graf op een straathoek in LC, Maar bedankt voor de plek, ik heb hem inderdaad ingame nog niet gezien dus ik ga hem van de week eens even opzoeken, en met een ak47 een extra dikke snor eromheen knallen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toeterneus Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 Ja sorry, Ik gebruikte even vakjargon. Heb zelf ook nog het een en ander op objecten geknald. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.