Jump to content

El Burro uit GTA1 & GTA3


Dotz

Recommended Posts

El Burro is een personage uit GTA1 & GTA3. Als je op "]deze[/b] link klikt. Krijg je informatie van hem, zoals je ziet staan bij ''Trivia'' is er een graffiti tekening te vinden van El Burro in het Liberty City van GTA4. Heeft iemand een screentje? :D

Greetz ;)

Ik heb nog nooit iemand gehoord over de tekening, tenminste dat die was gevonden.

Wel is dit plaatje van WikiGTA uit de trailer van de muurtekening:

GTA_artwork_wall.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

El Burro is een personage uit GTA1 & GTA3. Als je op "]deze[/b] link klikt. Krijg je informatie van hem, zoals je ziet staan bij ''Trivia'' is er een graffiti tekening te vinden van El Burro in het Liberty City van GTA4. Heeft iemand een screentje? :D

Greetz ;)

Ik heb nog nooit iemand gehoord over de tekening, tenminste dat die was gevonden.

Wel is dit plaatje van WikiGTA uit de trailer van de muurtekening:

(plaatje)

Onder welke steen heb je geleefd dan? Kan ik je eens opzoeken :puh:

Het was al bekend bij de release van de 2de trailer; zo'n half jaar voor de release van gta IV :puh:.

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

El Burro is een personage uit GTA1 & GTA3. Als je op "]deze[/b] link klikt. Krijg je informatie van hem, zoals je ziet staan bij ''Trivia'' is er een graffiti tekening te vinden van El Burro in het Liberty City van GTA4. Heeft iemand een screentje? :D

Greetz ;)

Ik heb nog nooit iemand gehoord over de tekening, tenminste dat die was gevonden.

Wel is dit plaatje van WikiGTA uit de trailer van de muurtekening:

(plaatje)

Onder welke steen heb je geleefd dan? Kan ik je eens opzoeken :puh:

Het was al bekend bij de release van de 2de trailer; zo'n half jaar voor de release van gta IV :puh:.

Ik leef onder steen: Ikhadhetoverdatiemanddetekeningvondin-game numeró ikwistallangvandietekeningvandetrailerikhadhetoverdetekeningin-game.

Link to comment
Delen op andere websites

Die 'graf' is voor hem een afkorting van 'graffiti'.. Dat ook weer duidelijk :7

oh ok, thnx ^_^

:tu: Is Engels hè, maar dan afgekort! ^_^ Heb ook weleens moeite met gemixte taal zinnen! Een graf op een straathoek in LC, :schater:

Maar bedankt voor de plek, ik heb hem inderdaad ingame nog niet gezien dus ik ga hem van de week eens even opzoeken, en met een ak47 een extra dikke snor eromheen knallen! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...