Jump to content

DRIVERS HELP


MasterOfHardcore

Recommended Posts

DEZE UPDATE moet je installeren, als het dan nog steeds lagt (zo heet dat ''stotteren :puh: ), moet je de instellingen wat lager zetten.

Ik ben bezig om die nu te downloaden, moet ik dan alleen de settings lagert zetten in het 'Optie' menu?

ja, maar probeer eerst maar de update..

EDIT: is het al gelukt?

Ik heb die driver geinstalleerd en ook heb ik die nieuwe patch van GTA IV gedownload, maar nu krijg ik een systeemfout dat ik Service Pack 2 of hoger moet hebben voor XP terwijl ik Vista op mijn laptop heb :S maar dat is alleen als ik neit verbonden ben met 't internet, als ik wel met internet verbonden ben dan kan ik wel spelen, hij laggt dan nog wel erg en de gebouwen zijn heel laag gedetailleerd.

Ik had de eerste minuut van mn eerste post de verkeerde link geplaatst, probeer eens die ik nu heb gepost, misschien heb je de verkeerde gedownload..... sorry :)

De details zijn wel veel beter dan eerst als je het spel even laat draaien, hij laggt ook iets minder maar nog steeds niet optimaal sinds dat ik die NVIDIA drivers heb geinstalleerd dus ik denk niet dat het daar aan zal liggen, bovendien had ik niet meteen je link aangeklikt toen je die gepost had maar een paar uur later. Toch heel erg bedankt

Als hij blijft laggen: zet de instellingen wat lager :)

Volgens mij staat alles al op low..

Mijn Graphics Instellingen

Link to comment
Delen op andere websites

Welke videokaart heb je? Dit ziet er namelijk niet zo best uit.

Moet je eff kijken bovenaan dit topic, daar zit een plaatje van Can You Run it. Alles is wel boven het minimale

Oei, de 8400 GS. Dit is een (zeer) slechte kaart voor zware games. Volgens mij is hij zelfs slechter dan de 7900 (weet het niet zeker, moet even de kloksnelheden opzoeken)

En CanYouRunIt is totaal niet vertrouwen op het gebied van videogeheugen.

Ik heb het gevoel dat je slechts 128 MB videogeheugen hebt.

Kan je dat even checken?

Als dat het geval is verklaart dat waarom je het spel slecht kan draaien.

Het zal trouwens uberhaupt niet goed draaien op een 8400 GS, omdat het een lage kwaliteit instapkaartje is.

Ik denk dat je de hoop wel kan opgeven met deze video kaart GTA IV te kunnnen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...