pietja Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 je moet vanaf het ene gebouw over het gebouw springen of moet hij anders? hij is vlakbij je 1e saveplek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) Neem hier eens een kijkje. Als extra tip raad ik je aan om de Jump met een PCJ-600 te nemen, welke je hier kan vinden. De PCJ-600 acceleert snel en is behendig. Succes. Bewerkt: 22 december 2008 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pietja Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2008 bedankt voor de tips alleen deed ik het al met een pcj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martin7 Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2009 bedankt voor de tips alleen deed ik het al met een pcj Heb je wel een aerodynamische houding? Als je niet weet wat het is zeg ik het maar even. Je moet de (linker)analogestick een beetje naar voren duwen zodat Vic als het ware op de motor gaat liggen. >>> Door ASPHALT: Hola.. Dit topic is niet meer aangeraakt sinds vorig jaar, laat dat dan maar zo.. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.