Zapp Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 Ik heb gezocht naar de lokatie van de killer, maar de andere topics over hem waren gesloten, dus kon ik niet meer vragen waar zijn hut is. Dit is dan de enige oplossing. Waar is dus zijn hut? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 Ik heb gezocht naar de lokatie van de killer, maar de andere topics over hem waren gesloten, dus kon ik niet meer vragen waar zijn hut is. Dit is dan de enige oplossing.Waar is dus zijn hut? Hij bestaat niet is bekendgemaakt(toch?). En zijn zogezegde plaats is in The Panopticon waar allemaal wegen naar boven lijden,op je kaart zijn het 2 streepjes. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 Hier Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zapp Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 april 2005 Ok bedankt. Het was zowat zeker dat hij niet bestaat, maar wou er gewoon ff gaan kijken, je weet maar nooit... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chels-man Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 er zal toch wel iets van waar zijn,ik bedoel waar begon het gerucht mee dan :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2005 er zal toch wel iets van waar zijn,ik bedoel waar begon het gerucht mee dan :blink: het is hetzelfde begonne als de bigfoot iemand die andere voor de gek wilde houden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sixstar Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 ik zie zelfs het nut er niet in om ons zoiets wijs te maken <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2005 Sommigen willen graag 'beroemd' worden omdat ze 'iets' hebben gezien en de rest niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 Maar is dat dan niet waar dat de Panoptican Killer daar rondloopt Pfeww Een keer was ik in dat gebied ik had gerend voor mijn leve maar nu weet ik dat het voor niets was geweest :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 14 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2005 Dus wat was precies het nut van deze topicschop..? Er is geen Panoptican killer, en geen bigfoot. Laat het dan ook rusten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts